سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۵۴۰۱۷

سرلشکر موسوی: حیات یک ملت وابسته به تقویت مولفه‌های قدرت است

فرمانده کل ارتش گفت: اگر قوی نباشیم، دشمن بر سرنوشت و آینده ما مسلط خواهد شد.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح امروز در مراسم الحاق ده‌ها فروند پهپاد کرار مسلح به موشک مجید طی سخنانی اظهار داشت: این روز‌ها غزه مرکز توجه جهان بوده و عرصه تقابل منفورترین جرثومه باطل در مقابل مظلوم‌ترین قیام‌کنندگان به حق است.

سرلشکر موسوی با بیان غزه شهر مقاومت، نماد ایستادگی و مظلومیت مقتدر و مصداق بارز پیروزی خون بر شمشیر است، ادامه داد: طوفان‌الاقصی واکنش قهرمانانه نهضت‌های آزادی‌بخش فلسطین به ظلم بی حد و مرز رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ارباب جنایتکارش آمریکاست که این عملیات همانند شمشیری آب‌دیده از نیام درآمده و قلب دشمن را هدف گرفته است.

فرمانده کل ارتش افزود: در دو ماه گذشته همه اصحاب شیطان و شیطان بزرگ آمریکا دور هم جمع شدند و میلیارد‌ها دلار هزینه کردند و هزاران کودک بی‌گناه، زن بی‌پناه و مرد بی‌سلاح غیرنظامی را به خاک و خون کشیدند؛ صد‌ها خانه، بیمارستان، مدرسه و اماکن عمومی غیر نظامی را تخریب کردند با این توهّم که بازدارندگی فروریخته خود را ترمیم کنند و به قول خودشان، حماس را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: اوج تزلزل و درماندگی صهیونیست‌ها این است که تصور می‌کنند که با تخریب بیمارستان‌ها، مدرسه‌ها و ریختن خون انسان‌های بی‌دفاع، می‌توانند ایمان و روح مقاومت را تضعیف کنند؛ غافل از اینکه مقاومت در قلب انسان‌ها است. مقاومت یک تفکر، اندیشه و نور خداست؛ نور خدا هم خاموش‌شدنی نیست؛ لذا مقاومت تا روزی که حق مظلوم را از ظالم نستاند از پای نخواهد نشست.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و ارباب جنایتکارش آمریکا که صحنه‌گردان این جنایات است، اگر با تعقل حرف حق فلسطینیان را نپذیرند، ناگزیرند یک روز با ذلت در برابر آنان تسلیم شوند؛ آن روز دیر نیست و این سنت الهی است.

وی در ادامه درباره الحاق ده‌ها فروند پهپاد کرار مسلح به موشک مجید گفت: حیات یک ملت وابسته به تقویت مؤلفه‌های قدرت است. دشمنان با اقتدار ایران اسلامی مخالف هستند، اگر ذره‌ای از اقتدار ما کاسته شود و اگر قوی نباشیم، دشمن بر سرنوشت و آینده ما مسلط خواهد شد.

سرلشکر موسوی باید تأکید بر اینکه اقتدار ما در حوزه‌های مختلف یأس و ناامیدی دشمن را به دنبال داشته است، تصریح کرد: قوی شدن مؤلفه‌های مختلفی دارد؛ اما آنچه به ما به‌عنوان رکن دفاعی کشور مربوط می‌شود، قوی شدن از لحاظ نظامی و آمادگی روزافروزن برای مقابله با انواع تهدیدات علیه ایران عزیز است.

وی افزود: لازمه حفظ و ارتقای آمادگی، بهره‌مندی از علم و فناوری و استفاده از ظرفیت‌های عظیم علمی در کشور و نیروهای مسلح و اراده و اقدام انقلابی برای در هم شکستن موانع و امید به موفقیت در سایه برنامه‌ریزی دقیق و متناسب با نیاز است.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: ما برابر تدبیر و فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) آمادگی برای مقابله با انواع ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان و مقابله با تهدیدات سخت و نرم را برای ارتقای ایران عزیز سرلوحه برنامه‌های خود قرار دادیم. آنچه امروز در این میدان ارائه شده گوشه‌ای از توان نیروی پدافند ارتش و بخشی از افتخارات و محصولات ارزشمند دفاعی در مسیر تقویت توان رزمی است.

وی یادآور شد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان، دانشمندان، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و هسته‌های دانش‌بنیان نیاز‌های خود را در همه عرصه‌های دفاعی تأمین می‌کند؛ تقویت دفاع در سرتاسر مرز‌های میهن اسلامی در زمین، هوا و دریا اصلی جدایی‌ناپذیر از ارتش جمهوری اسلامی ایران و مأموریت اصلی آن است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات