صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۵۴۱۱۴

نکته‌گرام

کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: برخی طرف‌های حامی رژیم صهیونیستی، از تراژدی انسانی کنونی غزه به‌عنوان «جنگ حماس و اسرائیل» یاد می‌کنند. اما حقیقت آن است که آنچه در غزه جاری است، نه جنگ میان حماس و اسرائیل، بلکه حمله نظامی تمام‌عیار یک رژیم اشغالگرِ تا بُنِ دندان مسلح و مورد حمایت سیاسی، نظامی، تسلیحاتی، اطلاعاتی، عملیاتی و تبلیغاتی رژیم آمریکا علیه ملت فلسطین است.
 
«آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری»، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم: اگر بخواهیم عدالت را در مقیاس اجتماعی در نظر بگیریم، مقیاس اجتماعی آن انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی یک حرکت عدالت‌خواهانه، در مقیاس جامعه جهانی و در مقابل نظام جائرانه مدرن است که به‌اصطلاح خودشان، بعد از دوره روشنگری شکل گرفته است.
 
«علیرضا تقوی‌نیا»، فعال رسانه: اسرائیل در تصرف شمال غزه شکست خورد و همچنان راکت‌ها از آنجا به تعداد زیاد شلیک می‌شوند. حال متوجه جنوب باریکه غزه شده و اگر در آنجا نیز نتواند پیروز شود، اعتماد صهیونیست‌ها به این ارتش فرو می‌پاشد و فروپاشی اعتماد به ارتش، درنهایت به نابودی کامل رژیم صهیونیستی منتهی می‌گردد.
 
«سیدعطاالله مهاجرانی»، اصلاح‌طلب لندن‌نشین: به روایت روزنامه «یدیعوت آحارانوت» سربازان ارتش اسرائیل در غزه دچار بیماری اسهال خونی شده‌اند. گفته شده است این به دلیل شیوه انبارکردن مواد غذایی یا استفاده از غذاهایی است که به ارتش هدیه شده است. بسیاری از افراد را به بیمارستان منتقل کرده‌اند. به‌گمانم ترس از جنگ با سایه بی‌تأثیر نیست.
 
«حسن رحیم‌پور ازغدی»: «هابرماس»، نماد آخرین نسخه روشنفکری معاصر اروپا و شاهدی بر اختلال مشاعر غرب، گفته است اسرائیل را نباید قضاوت کرد. حرف‌های او را برای خودش ترجمه کنید. مردک! نسل‌کشی اسرائیل را اخلاقی و موجه خواند.
 
«حسن عابدینی»، فعال رسانه: مدیریت ادراک پیچیده‌ترین شیوه عملیات روانی در دهه سوم قرن بیست‌ویکم است. این شیوه اگر به‌صورت حرفه‌ای، هوشمندانه و هدفمند صورت گیرد، به‌صورت شگفت‌آوری میان احساس و باور فرد در برابر موضوعات با واقعیت و حقیقت آن گسل ایجاد می‌شود: مرغ همسایه غازه.
 
«عبدالرحیم انصاری»، فعال رسانه: از سنگین‌ترین ضرباتی که هم‌زمان با طوفان الاقصی به صهیونیست‌ها وارد شده، ناکارآمد کردن آنها در حوزه اطلاعاتی و رصد نیروهای مقاومت از طریق انهدام تجهیزات راداری، شنود و دوربین‌های مستقر در مرزها بوده است. مقاومت به‌خصوص حزب‌الله بخش اعظمی از بینایی و شنوایی اسرائیل را از او گرفته است.
 
«مهدی محمدی»، فعال رسانه: حملات یک‌ ماه گذشته به بندر ایلات که آن را در معرض تعطیلی قرار داده و حملات کنونی به شناورهای رژیم در دریای سرخ، بخشی از برنامه‌ای جامع است که به دوره جنگ کنونی محدود نخواهد بود. رگ حیات رژیم زیر ضربه شجاع‌ترین مردان دنیای اسلام است.      
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات