صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۵۴۳۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه شروط تحقق مشارکت حداکثری را مطرح کرد

تبیین ولایتمداری و شرح دستاوردهای انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش فصلی مسئولان نمایندگی ولی فقیه در رده‌های سپاه اظهار داشت: «روحانیت نه مغلوب تمجیدها می‌شود و نه تهدیدات آنها‌ را می‌ترساند. آنها برای خدا کار می‌کنند و خدا را در تمام اعمال خود حاضر می‌بینند.» وی افزود: «روحانیت باید حواسش به فضاسازی دشمن باشد. دشمنان حتی به پیامبر اسلام(ص) هم حمله می‌بردند که او را از مسر حق منحرف کنند؛ هرچند آنها در این راه شکست خورده بودند، اما از این اقدام‌شان  دست نمی‌کشیدند.»
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در خصوص اهمیت و لزوم استفاده از صحیفه سجادیه به روحانیون سپاه، گفت: «صحیفه سجادیه باید مثل مفاتیح در متن زندگی مردم بیاید. شما روحانیون این ارتباطی را که با صحیفه سجادیه دارید، به مردم منتقل کنید.»
نماینده ولی فقیه در سپاه با تشکر از فعالیت‌های روحانیون سپاه گفت: «از مجاهدت‌های گمنام خود غصه نخورید. خداوند متعال زحمات شما را می‌بیند و ضبط می‌کند. اتفاقاً آنچه را که مردم نبینند، خداوند آنها را بیشتر و بهتر ضبط می‌کند.»
وی با بیان اینکه مسئولان رده‌ بالای سپاه از عملکرد روحانیت در سپاه راضی هستند و آنها را پشتوانه خود می‌بینند، ادامه داد: «خلاقیت‌ها و ایده‌های نوآورانه شما در اجرای برنامه‌ها را پیگیری و رصد می‌کنم. این خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها شرط موفقیت روحانیت است.»
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه همه افراد باید از مافوق خود تبعیت کنند، خاطره‌ای بیان کرد و گفت: «در جلسه‌ای خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم که ایشان از جمله ‌«ما تابع هیچ کس نیستیم و فقط تابع رهبر معظم انقلاب هستیم» گله کردند و گفتند تابعیت باید روی اصول و قاعده باشد؛ در هر موقعیتی که فرمانده دارد باید تابع همان فرمانده بود.» 
نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: «حاج قاسم الگوی همه ماست. حاج قاسم می‌گفت من دست هر کسی را که برای این مردم خدمت کند می‌بوسم. این نوع برخورد ملاک است و هدف خدمت به مردم است.» وی از حضور فعال روحانیون در جهاد تبیین تشکر کرد و گفت: «یکی از اقدامات شایسته در خصوص جهاد تبیین این است که افراد اگر به ایده و خلاقیتی دست یافتند، آن را در اختیار دیگر روحانیون قرار دهند؛ در این صورت است که خوب عمل کرده‌ایم.»
دکتر حاجی صادقی با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، وظایف امروز روحانیون در جهاد را تبیین کرد و گفت: «سبک زندگی، اخلاق و رفتار اجتماعی از اهم وظایف روحانین در جهاد تبیین باید باشد.»
نماینده ولی فقیه در سپاه درباره انتخابات گفت: «آنچه در تبلیغات برای مشارکت حداکثری مهم است، بیان ولایتمداری، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است. باید همه بدانیم که هر کجا تابع ولایت بودیم، راه را درست رفته‌ایم؛ در غیر این صورت گرفتار بلیه‌ می‌شویم.»
وی با بیان اینکه سپاه 16 اثر در زمینه فقه سازمانی دارد، گفت: «روحانیون سپاه باید از این آثار برای بیان احکام استفاده کنند.»  
حجت‌الاسلام حاجی صادقی در خصوص ارتباط روحانیون با بسیج گفت: «روحانیون باید بیشتر وقت خود را در بسیج بگذرانند.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات