صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۵۴۵۵۷

نکته‌گرام

 علی سبحانی، فعال رسانه: کار سخت مرزبانی در شرق کشور؛ هیچ خبرنگاری نمی‌تواند کار سخت و طاقت فرسای پلیس و فراجا در مرزهای شرقی کشور را به تصویر بکشد، مگر اینکه هم پای رزمندگان عزیز مرزبانی به مناطق قدم بگذارد. منطقه مثلثی رباط را در نقشه پیدا کرده و به موقعیت جغرافیایی آن دقت کنید.
 
محمد ایمانی‌، فعال رسانه: اولین بار نیست که سامانه سوخت کشور، هدف حمله و خرابکاری قرار می‌گیرد. دو سال قبل هم (۴ آبان ۱۴۰۲) خرابکاری مشابهی رخ داد. رسانه‌های صهیونیستی، خرابکاری اخیر را به گروهی مجعول به نام «گنجشک درنده»(!) نسبت داده‌اند؛ اگرچه به نظر می‌رسد عنوان گنجشک دریده، با عنایت به حال و روز رژیم صهیونیستی و مزدورانش مناسب‌تر است.
 
مسلم معین، فعال رسانه در توئیتی نوشت: طی دو سال اخیر ۳۶ بار جایگاه‌های سوخت اسرائیل به دلیل حملات هکری برای ساعت‌ها از کار افتاده است. نکته اینکه اجازه انتشار هیچ خبری از این اختلال‌ها داده نمی‌شود؛ اما اکانت‌های اسرائیلی و برخی همراهان داخلی آنها تلاش می‌کنند تا اختلال کوتاه در ایران را بزرگنمایی کنند.
 
علی شمخانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اقدام شجاعانه انصارالله ‎یمن در محدودسازی رفت و آمد شناورها به سرزمین‌های اشغالی، شاهرگ حیاتی صهیونیست‌ها را تحت فشار قرار داده است. پیوستن هر کشوری به ائتلاف آمریکایی برای مقابله با این اقدام، شراکت مستقیم در کودک‌کشی به دست رژیم صهیونیستی است.
 
وحید تقوی، فعال رسانه: شاید باورتون نشه؛ ولی آزادی بیان در آمریکا و غرب اینجوریه که پسر رو به خاطر اینکه مادرش پستی در مورد فلسطین رو لایک کرده، از مدرسه اخراج کردن!
 
حسن عابدینی، فعال رسانه: ‌‎یمن در مذاکره طرف‌های بین‌المللی با میانجی‌گری ‎عمان گفته است، حمایت از مردم ‎غزه قابل چانه‌زنی نیست. شرط یاران اویس قرن برای هدف قرار ندادن کشتی‌های صهیونیستی یا حامل کالا به مقصد بنادرش در دریاهای سرخ و عرب شامل پایان تجاوز، رفع محاصره و ادامه کمک‌های بشردوستانه برای غزه است.
 
مهدی خراتیان، فعال مجازی: ‏با هدف قرارگرفتن کشتی MV Palatium III با موشک «بالستیک» ضدکشتی یمنی‌ها و انصراف چهار کمپانی از پنج کمپانی کشتیرانی بزرگ جهان، به دلیل وابستگی ۱۲ درصد از تجارت و ۳۰ درصد از جابه‌جایی دریایی کانتینری جهان به این تنگه راهبردی، ایالات متحده در موقعیت پیچیده‌ای قرار گرفته است. جنگ مستقیم با انصارالله پیامدهای ژئوپلیتیک و اقتصادی مهمی برای اقتصاد جهانی دارد که آمریکا به هیچ وجه خواهان آن نیست.
 
علیرضا تقوی‌نیا، فعال رسانه: نبرد غزه، شباهت زیادی به نبرد استالینگراد دارد. در نبرد استالینگراد، آلمان تمام توانش را به کار گرفت؛ اما در نهایت شکست خورد. این شهر کاملا ویران شد، اما مقاومت مردمش طلیعه‌ای شد بر شکست‌ها و نابودی حکومت هیتلر. استالینگراد را دوباره ساختند،اما تفکر نازیسم برای همیشه به تاریخ پیوست.
نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات