صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۵۴۹۳۸
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور

۸۴۰ قطب اقتصادی در کشور تشکیل شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۸۴۰ قطب اقتصاد مقاومتی با شناسایی محصولات مزیت‌دار هر منطقه در کشور تشکیل شده است و برای تکمیل زنجیره حلقه‌های فروش تلاش می‌شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه گشایش نمایشگاه محصولات ایرانی (اقتصاد مقاومتی) در مرز باجگیران اظهار کرد: مأموریت سازمان بسیج کمک به اقتصاد مردم سالار است، همچنان که به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر مردم وارد اقتصاد شوند، اقتصاد مردم سالار خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به واگذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات چهار درصدی اشتغالزایی با همکاری دولت و مجلس در سال گذشته، بیان کرد: به زودی ۷۱ هزار شغل ایجاد شده در همین راستا رونمایی می‌شود.
وی اظهار کرد: یکی از مباحث فروش ایجاد و راه اندازی نمایشگاه موقت و دائم است، پیش از این چهار هزار نمایشگاه موقت و فصلی و شهرستانی و استانی و ملی برگزار شده بود، اما این نمایشگاه نخستین مورد در لب مرز است و تلاش می‌کنیم این گونه نمایشگاه‌ها در نقاط مختلف کشور به صورت دائم برگزار شود.
سردار زهرایی گفت: حمایتهای مختلفی از کارگاه‌های تولیدی کوچک و کارفرمایان داریم که یک نمونه آن ارائه تسهیلات تا سقف سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به کارگاه‌های کوچک خرد و تا ۴۰ میلیارد ریال به کارفرمایان به شرط بیمه کردن کارگران است. رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: آموزش و توانمندسازی و ارائه مجوز از دیگر حمایت‌های سازمان بسیج سازندگی در راستای اشتغالزایی است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات