صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۵۴۹۴۰
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان

تجلیل از ۲ خانواده شهید در کردستان

سردار امان‌الله گشتاسبی ظهر امروز با خانواد شهید احمد نوری و فوائد احمدی دیدار و گفت‌وگو کرد و پای درد و دل آنان نشست.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی امنیت و آسایش کنونی را مرهون خون پاک شهدا و فداکاری، ایثارگری و صبر و تحمل خانواده‌های آنان دانست و اظهار داشت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا در اولویت برنامه‌های سپاه قرار دارد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه کرامات شهدا در جامعه ایران اسلامی ساری و جاری است و یاد شهیدان هرسال زنده‌تر و عینی‌تر می‌شود، تصریح کرد: با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های قانونی تلاش می‌کنیم در جهت رفع مشکلات خانواده شهدا اقدامات مؤثری انجام شود.
 وی رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را اولویت سپاه ذکر کرد و افزود: تمام توان خود را بکار می‌گیریم تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های قانونی گامی در جهت رفع مشکل این عزیزان برداریم.
گشتاسبی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را توفیقی بزرگ برشمرد و یادآور شد: خانواده‌های شهدا و شهدای گرانقدر برای حفاظت از اسلام و میهن اسلامی از عزیزان و نعمت سلامتی و جان خود گذشتند، بنابراین ما نیز با تمام وجود و با افتحار راه این عزیزان را ادامه خواهیم داد.
وی ابراز داشت: امروز بار دیگر با شهدا عهد می‌بندیم که بر سر دفاع از ایران و حرمت خون پاک شهدای والامقام کشور استوار مانده و در این مسیر عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات