صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۵۵۲۷۸

نکته‌گرام

 مهدی قاسم‌زاده، فعال رسانه: مدعی‌اند مخفیانه به FATF پیوسته‌ایم و وزیر کشور هم برای رفع تحریم‌های مربوطه نامه زده، اما اشاره نمی‌کنند که این نامه‌ کاملاً اعتراضی (که البته وزیر اقتصاد زده!) براساس قطعنامه ۲۲۳۱ بوده که می‌بایست بعد از گذشت هشت سال از تصویب برجام، برخی تحریم‌های مالی لغو می‌شده؛ همینقدر بی‌سواد و سیاسی‌کار!
 
عبدالرحیم انصاری، کاربر فضای مجازی: نه در زلزله کنار مردمند، نه در سیل و نه در حادثه تروریستی! ولی هر جا زمینه حمایت از هنجارشکنی فراهم شود، هستند! آن هم نه برای دفاع از آن هنجارشکن، که او هم برای‌شان پشیزی نمی‌ارزد؛ مقصود فقط خوش‌خدمتی به دشمن و کینه توزی با نظام است؛ به گور خواهید برد شکست جمهوری اسلامی را...!
 
مهدی محمدی، فعال رسانه: هدف ترورها پیام‌رسانی یا به اصطلاح خودشان سیگنالینگ است: سید رضی از ایران، حاج جواد از حزب‌الله، حاج ابوتقوی از حشد و شیخ صالح از حماس. ارکان ‘جنگ منطقه‌ای مقاومت’ را هدف گرفته‌اند. این یعنی خود می‌دانند جنگی که در منطقه آغاز شده، بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که در غزه با آن مواجهند.
 
مهدی فضائلی، از اعضای دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب: یادداشت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب آقای ایرانشهر: بسمه‌تعالی نگارش و تخیل آقای مخدومی، جذاب ودامنه‌دار است. طبق معمول درباره‌ این حقیر مبالغه و بزرگنمایی شده است. خاطره‌ انس با مردم مهربان ایرانشهر برای من فراموش‌شدنی نیست... اگرچه... شاید بیشتر رویدادهای آن دوران ناگفته مانده است.‌
 
وحید یامین‌پور، معاون وزارت ورزش: کمیسیون تلفیق وام ازدواج را حدود ۶۵ درصد افزایش داد. وام ازدواج سال آینده ۳۰۰ میلیون (برای پسر زیر ۲۵ سال و دختر زیر ۲۳ سال ۳۵۰ میلیون تومان) خواهد بود.
 
سیدعلی موسوی، کاربر فضای مجازی: عملیات انتحاری قبل از آنکه یک نبرد واقعی برای از بین بردن افراد یا اهداف خاص باشد، یک نبرد روانی برای تأثیرگذاری بر جمعیت غیر نظامی از طریق پیگیری شیوه‌های خشونت‌بار است که مردم را به عنوان یک اهرم در جهت مقابله با دولت مورد استفاده قرار می‌دهد.
 
امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر آمریکا: حمله به کنگره ایالات متحده آمریکا سه ساله شد. سیاستمداران آمریکایی از هر دو جناح چپ و راست می‌گویند وضعیت دموکراسی در آمریکا رو به وخامت گذاشته است.
 
حسن عابدینی، فعال رسانه: زخم خوردگانی که زائران فرمانده شهید را به خاک و خون کشیدند؛ ۱ـ آمریکا که ۷ تریلیون دلار هزینه کرد، اما در حال خروج خفت‌بار از غرب آسیاست. باذن الله ۲ـ داعش که طومارش در هم پیچید و ۳ـ صهیونیست‌ها که برای بقا دست و پا می‌زنند. هر سه علت شکست‌شان را مکتب حاج قاسم می‌دانند.
 
مرتضی سمیاری، فعال رسانه: داعش تصویر روتوش شده از رژیم صهیونیستی است. استراتژی بازی در زمین حریف از سوی دشمن نتیجه باخت در زمین سخت جنگ‌های فرسایشی و کلاسیک است؛ تنها با جنگ‌های نیابتی می‌توان حریف را از میدان بیرون کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات