صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۵۵۹۹۴

نکته گرام

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان: موفقیت آفریقای‌جنوبی در دیوان کیفری بین‌المللی در جریان طرح شکایت از رژیم صهیونیستی را به دولت و ملت آفریقای ‌جنوبی، ملت فلسطین و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور تبریک می‌گویم. بار دیگر بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ابتکار عمل دولت آفریقای جنوبی تصریح می‌کنم.
 
قیس قریشی، فعال رسانه: کار به جایی رسیده که «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر اسبق اسرائیل می‌گه بن گویر به همراه اسموتریج (دو وزیر کابینه نتانیاهو) خواهان نسل‌کشی فلسطینی‌ها هستند و آنها را دشمن دولت اسرائیل معرفی می‌کند.
 
مرتضی سمیاری، فعال رسانه: کشته شدن سه تروریست سنتکام و زخمی شدن تعدادی دیگر پاسخ به جنایت آمریکایی‌ها در القائم و جرف‌الصخر بود. بایدن میان ضربه به کمپین انتخاباتی‌اش و حفظ صهیونیست‌ها در غزه باید یکی را انتخاب کند! مشت آخر را در بازی اول به دشمن نمی‌زنیم... .
 
امیرعلی ابوالفتح، کارشناس آمریکا: ارتش اول جهان! که در جنگ با یمن دچار مشکل شده، دست به دامن چین شده است تا ایران را تحت فشار قرار دهد و ایران، یمن را و چین هم جواب سر بالا داده است به کشوری که روزگاری، حرف اول و آخر را در منطقه غرب آسیا می‌زد.
 
بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: یازدهمین پرتاب فضایی موفق در دولت سیزدهم با پرتاب همزمان سه ماهواره ایرانی مهدا، کیهان۲ و هاتف۱ با ماهواره‌بر سیمرغ،‌ یک‌ پیام مهم داشت: ما می‌توانیم! امروز اثبات شده هر جا به توانمندی جوان نخبه ایرانی اعتماد کردیم، موفقیت حاصل شده است.
 
کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه: در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزویر مدعیان حقوق بشر غربی، از جمله دولت آمریکا نزد افکار عمومی جهان بر افتاده است.
 
محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: سفیر جدید پاکستان با تقدیم استوارنامه خود، مدیریت شخصی دکتر رئیسی در قضایای اخیر را الهام‌بخش و مؤثر دانست و بر آمادگی پاکستان برای گشودن فصل جدیدی از روابط برادرانه تأکید کرد. رئیس‌جمهور نیز تصریح کرد امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم و توسعه روابط اقتصادی، اولویت دستور کار ماست.
 
مهدی کشت‌دار، مدیر عامل خبرگزاری میزان: فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی که سابقه محکومیت هم داره، چندین هکتار از زمین‌های جنگلی جلگه‌ای در شهرستان نوشهر را تغییر کاربری داده بودن و در حال ساخت ۶۴ ویلا بودن که از امروز تخریب ویلاها شروع شده. هر کدوم از این ویلاها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومن پیش‌فروش شده بودن.
 
ابوذر گوهری‌مقدم، استاد دانشگاه: تأیید صلاحیت دیوان دادگستری بین‌المللی جهت رسیدگی به پرونده جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و صدور قرار دیوان برای توقف جنایات، هرچند گامی اولیه، اما رویه بسیار مهم علیه رژیمی جنایتکار و سفاک است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات