صبح صادق >>  صفحه آخر >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۵۶۰۱۷

ما را دیده‌اید

در میان تمام شب‌های دلتنگی و روزهای درماندگی، دل‌مان برای آمدن‌تان، برای دیدن‌تان و برای نبودن‌تان تنگ می‌شود. نمی‌دانیم در کجای این قصه زندگی جا مانده‌ایم که سال‌هاست از دیدار روی ماه‌تان محرومیم.
شما آخر جاده ما را دیده‌اید؛ بغض‌هایی که در خلوت‌مان شکسته‌اند و باران‌هایی که از ابر سفید چشمان‌مان پایین آمده‌اند. غم‌های‌مان را حس کرده‌اید و شادی‌های‌مان را از دور نظاره کرده‌اید. 
شما تنهایی و غربت و بی‌کسی ما را دیده‌‎اید؛ شما آن‌ لحظه‌هایی که در بیابان خشک و بی‌روح احوال‌مان خلوتی را انتخاب کرده‌ایم و گریه‌ کرده‌ایم و خیال کرده‌ایم که کسی ما را نمی‌بیند، ما را دیده‌اید. دیده‌اید که ابرهای دلتنگی‌مان را کنار زده‌اید و غصه‌های‌مان را پس زده‌اید. مگر می‌شود دست محبت شما بر سر ما بنشیند و غصه‌ای باقی بماند.
مولاجان یا صاحب الزمان(عج)، این روزهای دنیای مسلمانان از داغ ظلم و جنایت ستمگران تب‌دار است. این روزها دست شما را بیشتر می‌خواهیم؛ می‌دانیم که این روزها هم ایستاده‌اید بالای سرمان و حواس‌تان هست که این تن تب‌دار جامعه مسلمانان از پا نیفتد. قسم به روز آزادی مسلمانان، قسم به روز آزادی فلسطین که می‌دانیم حواس‌تان لحظه‌ای از ما دور نیست.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات