صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۵۶۲۶۸

نکته‌گرام

اصغر زبرجدی، مدیر روابط عمومی وزارت دفاع: 45 سال پیش در این روزها، در میان رقابت‌های بلوک شرق و غرب، در یکی از مهم‌ترین نقاط جهان، انقلاب باشکوه مردم مسلمان و مؤمن ایران به وقوع پیوست. تحول شگرف که آثار آن هنوز تداوم دارد و امروز در پیش چشمان‌مان پایه‌گذار نظم نوین منطقه است. تبریک به همه!
 
رضا پورحسین، استاد دانشگاه: در کنار دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال سیاسی، مهم‌ترین، اصیل‌ترین، الهام‌بخش‌ترین و سرنوشت‌سازترین دستاورد انقلاب اسلامی است. وَ أَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ
 
سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی: دولت‌های گذشته هر یک سهمی از دستاوردهای انقلاب دارند. در بیان عملکرد ۴۵ ساله باید انصاف را رعایت کرد. کارنامه ما یک شبه از زیر بته عمل نیامده است! کارهای خوب گذشتگان باید ادامه یابد و عملکردهای ناصواب اصلاح شود.
 
منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور: رهاورد سفر دوم دولت مردمی به استان هرمزگان، ۱۶۰ مصوبه جدید با اعتباری بالغ بر ۱۵۵۵۷میلیاردتومان بود. این رقم در کنار ۲۶هزار میلیاردتومان منابع و تسهیلاتی که از دور قبلی سفر وارد استان شده، «هرمزگان؛ دروازه پیشرفت ایران» را روی دور تند توسعه بومی و آبادانی قرار خواهد داد؛ ان‌شاءالله.
 
ابوذر گوهری‌مقدم، استاد دانشگاه: سیاست خاورمیانه‌ای بایدن بدنه رأی وی را نابود و مخالفانش را مأیوس کرده، افزایش تنش صرفاً اقدامات نیروهای آتش به اختیار منطقه را افزایش می‌دهد و آسیب‌پذیری آمریکا را آشکارتر می‌کند. قمار بایدن، باعث بقای وی در کاخ سفید نمی‌شود.
 
امیرعلی ابوالفتح، فعال رسانه: اینکه آمریکا توان حمله به دشمنانش را دارد، الزاماً به این معنا نیست که آمریکا توان شکست دادن دشمنانش را هم داشته باشد؛ چه ویت کنگ‌ها در ویتنام باشند، چه طالبان در افغانستان باشند و چه نیروهای ضد اشغالگری در عراق و سوریه.
 
علی نادری، فعال رسانه: آنها که نان‌شان در ناامیدی ملت ایران است، سال گذشته همین تیم خوب و یکدل را چنان تحت فشار قرار داده بودند که حتی جرئت خوشحالی بعد از گل و پیروزی را نداشته باشد؛ اما واقعیت ایران همین همدلی و استرس و نگرانی برای موفقیت ملی است، حتی اگر به بسیاری از موضوعات متفاوت نگاه کنند.
 
عطار اینانلو، فعال رسانه: با گسترش اعتراض‌ها به سیاست‌های دولت آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی، شورای شهر شیکاگو با تصویب قطعنامه‌ای خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شد و به ۴۷ شهر دیگر این کشور پیوست که پیشتر خواستار برقراری آتش‌بس و پایان دادن به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه شده بودند.
 
خاندوزی، وزیر اقتصاد: در دومین سفر استانی به هرمزگان، نتایج تلاش همکاران ما نمایان بود؛ بالاترین رکورد تخلیه کالاهای رسوبی از انبارهای اموال تملیکی با رشد ۱۱۰درصدی. تعیین تکلیف کالاها طی ۱۰ماه ۱۴۰۲ به ارزش ۳۶ همت رقم خورد؛ برای اولین‌بار ۹۵ درصد فروش به صورت شفاف از طریق سامانه‌ها انجام شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات