صبح صادق >>  جبهه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۵۶۳۳۱

امام(ره) را تنها نگذاریم

شهدا کسانی هستند که فرد به فرد ما ایرانیان با هر فکر و عقیده و مذهبی به آنها مدیون هستیم. از طرفی هم عقل حکم می‌کند وقتی کسی به ما خدمتی می‌کند، آن هم خدمتی در حد و اندازه از جان گذشتگی و شهادت، در قبال این ایثار و از خودگذشتگی اگر تکلیفی به روی دوش ما گذاشت، به آن عمل کنیم. چقدر پیگیر وصیت شهدا بوده‌ایم؟ آیا خوب نیست در این روزها که محاسبات دشمن بر پشت کردن به وصایای شهداست، نگاهی به گفته‌های آنان درباره اهمیت انقلاب اسلامی و به ویژه روز پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم؟ وصیت‌هایی که در صحنه نبرد و با رو‌به‌رو شدن با چهره واقعی دشمنان و جنایت‌های آنان نوشته شده‌اند. در ادامه به وصیت چند نفر از شهدایی که درباره اهمیت انقلاب اسلامی دست به قلم شده‌اند، اشاره می‌کنیم.
شهید غلامرضا ادبی مهذب: «انقلاب را تنها در دور اطراف خود به حساب نیاورید، انقلاب اسلامی برای نجات بشریت از قید استعباد، استعمار و استثمار است، در این راه دیانت باید در کنار سیاست باشد که جدایی این دو، انحراف محض است. از همه دانش‌آموزان عزیزی که در محضر آنها کسب فیض کرده ام، حلالیت طلبیده و آنها را به استواری در اسلام وصیت می‌کنم، به هوش باشید که آینده انقلاب در ید توانای شما مؤمنان است که اگر به صلاح و سلاح مجهز شدید، سند رهایی این ملت مظلوم را امضا خواهید کرد.»
شهید غلامرضا اصغری: «اگر این درخت نوپای انقلاب اسلامی که همانا اسلام اصیل و راستین است و دشمن این انقلاب که کافر مطلق و دشمن رسول و ائمه طاهرین است،‌ احتیاج به آبیاری داشته باشد، این سعادت نصیب من شد که آن را آبیاری کنم. با کمال یقین و با دل و جان با خونم آن را آبیاری خواهم کرد که این نهال نوپا تبدیل به درخت تنومندی شود و تا انقلاب مهدی(عج) تداوم پیدا کند.»
شهید علی‌اکبر افچنگی: «هدف از آمدن به جبهه این است که از اسلام، انقلاب و امام(ره) دفاع کرده و او را تنها نگذاریم تا دشمن و استکبار جهانی را به زانو آوریم.»
 شهید غلامحسن احمدی: «امیدوارم که در راه به ثمر رساندن خون شهدا و تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی کوتاهی و غفلت نکنیم و ادامه‌دهندگان راه شهیدان باشید.»
 شهید فرج علی بازوند: «چه چیزی بهتر از اینکه بیاییم، لحظه‌ای فکر کنیم، این انقلاب بر گرفته از انقلاب امام حسین(ع) و در رحمتی است که خداوند به روی این ملت باز کرده است. بیایید از این رحمت الهی بهره‌ای بگیریم و به حسین زمان خمینی‌(ره) بت‌شکن لبیک گفته و به یاری عزیزان‌مان بشتابیم. از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم، راه شهدا را ادامه دهیم و نگذاریم خونشان هدر رود.» 
 شهید محمدابراهیم احمدوند: «انقلاب اسلامی، ‌انقلابی بس گرانبها و عظیم است، به این انقلاب و رهبر آن امام خمینی(ره) وفادار مانده و هیچ گاه خیال باطل دور شدن از آن را بر خود نپذیرند.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات