صبح صادق >>  صفحه آخر >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۵۶۳۳۹

ارادت فرمانده نیروی دریایی هند

پایگاه بصیرت / امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان/ گروه جوان
فرماندهی رهبر معظم انقلاب در محور مقاومت، کلیدی و محوری است.
جریان مقاومت در لبنان، عراق، سوریه، یمن و بحرین، هر یک رهبرانی دارند که این رهبران گوش‌شان به تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب است تا آن را پیاده کنند.
حتی من می‌خواهم یک سطح بالاتر را بگویم که بسیاری از آزادی‌خواهان جهان هم گوش‌شان به تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب است. «امیر دریادار کوچکی» فرمانده اسبق نیروی دریایی ارتش در سفری که به هندوستان داشتند، می‌گفتند فرمانده نیروی دریایی هندوستان برای شام ما را دعوت کرده بودند و ما نیز به اتفاق هیئت همراه رفتیم و پس از شام نشستی با فرمانده نیروی دریایی هندوستان داشتم. این فرمانده یک سپهبد بود که می‌گفت من عاشق آیت‌الله خامنه‌ای هستم و صریحاً از جمله «I Love Him» استفاده کرد و به رئیس دفتر خود دستور داد جعبه‌ای را بیاورد که آن جعبه پر از لوح‌های فشرده بود. زمانی که از او پرسیدم این سی‌دی‌ها چیست؟ پاسخ داد اینها بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که ما همه آنها را ثبت کرده‌ایم و راهبردهای‌مان را بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب می‌نویسیم.
این حرف‌ها را فرمانده نیروی دریایی هندوستان گفته است، بنابراین جایگاه ایشان چنان برجسته و رفیع است که نه‌تنها محور مقاومت گوش به فرمان ایشان است؛ بلکه تمامی کسانی که در برابر استکبار ایستاده‌اند، از تدابیر ایشان الهام می‌گیرند. این رهبری علاوه بر اینکه یک رهبری روحانی و دلی است، در عین حال ارشادی است و نظارت نیز دارند.
 
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات