سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۵۶۳۶۴

قالیباف: سپاه پاسداران به نماد مقاومت علیه زورگویان بدل شده است

رئیس مجلس گفت: سپاه پاسداران امروز در جهان به نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه‌گران بدل شده و توانسته است الگویی موفق برای ایستادن نیروهای موفق مردمی در برابر قدرت‌های زیاده‌خواه ایجاد کند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز (چهارشنبه 25 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک روز پاسدار و جانباز، اظهار داشت: سپاه پاسداران امروز در جهان به نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه گران بدل شده و توانسته است الگویی موفق برای ایستادن نیروهای موفق مردمی در برابر قدرت‌های زیاده خواه ایجاد کند.

وی بیان کرد: آموزه‌های امام راحل و قدرت خداباوری و مردم باوری ملت ایران بود که از جوانان عادی کشاورز، کارگر و دانشجو در شهرها و روستاها قهرمانانی همچون شهیدان سلیمانی، همت، باکری، باقری، کاظمی و شوشتری پرورش داد و دژی مستحکم به نام سپاه پاسداران ایجاد کرد که ضامن امنیت و آرامش مردم ایران و حفاظت از این آب و خاک و مایه امید مستضعفان و بی پناهان جهان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران است و همه ما قدردان مجاهدت‌های شبانه روزی تمام عزیزان پاسدار در سپاه هستیم و از خداوند متعال توفیق روزافزون آنان را خواهانیم.

قالیباف ادامه داد: همچنین ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به ملت شریف ایران و جانبازان سرافراز کشورمان تبریک و تهنیت می گویم، ما در مجلس یازدهم تلاش کردیم تا مطالبات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های ارجمند شهدا را در نظر داشته باشیم و همچنین در برنامه هفتم پیشرفت کشور احکام مهمی در این زمینه تصویب شده است که امیدوارم با اجرای درست موجب رضایت خاطر یادگاران سربلند دفاع مقدس شود.

وی همچنین از حضور باشکوه ملت عزیز و سربلند ایران در راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد و گفت: صمیمانه قدردان مردم در تمام شهرها و روستاها هستیم که پرشورتر از همیشه با اتحاد و یکپارچگی پشتیبان امنیت و آرامش ایران عزیز بودند.

رئیس مجلس اظهار کرد: ایستادگی باشکوه مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی مجدداً به ما مسؤولان تذکر می‌دهد که باید با تلاش مضاعف برای برآورده ساختن مطالبات و انتظارات به حق مردم و بهبود زندگی آنان قدردانی خود از مردم را در میدان عمل نشان دهیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات