صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۵۶۵۰۸

نکته‌گرام

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: در دیدار با اصحاب فرهنگ، فکر و قرآن در ارومیه گفتم آذربایجان غربی، کیمیای فرهنگ ما و مظهر وحدت ملی است که به واسطه همزیستی مسالمت‌آمیز اقوام و مذاهب در طول تاریخ، جایگاهی بی‌بدیل در میان ایرانیان دارد و بخشی از روایت غرورآفرین دفاع مقدس را نیز در دل خود جای داده است.
 
امیرعلی ابوالفتح، کارشناس آمریکا: دعوا در آمریکا بر سر بودجه کمک به اوکراین به جایی رسیده است که رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید: «اگر کنگره بودجه کمک نظامی به اوکراین را تصویب نکند، حتی می‌‌توان از چنین رویکردی به عنوان یک غفلت جنایتکارانه یاد کرد.» غفلت جنایتکارانه کنگره!
 
مهدی جهان‌تیغی، فعال رسانه: برقراری امنیت پیچیده راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بیش از هر نقطه دیگری از کشورمان در سیستان و بلوچستان معنادار شد. شهادت دو بسیجی اهل سنت بلوچ در این روز نشان داد، انقلاب ۵۷ بعد از چهل و شش سال از هر مذهب و قومیتی جان فدا دارد و به دست همه ایرانیان و وطن‌پرستان ادامه دارد.
 
حسن عابدینی، فعال رسانه: انقلاب‌های فرانسه در ۱۷۸۹ و روسیه در ۱۹۱۷ پیروز شد؛ اما کمتر از یک دهه به دست ناپلئون و استالین افتاد. انقلاب الجزایر ۱۹۶۲ پیروز شد، اما یک دهه بعد منحرف شد. قیام مصر ۲۰۱۱ پیروز شد، اما کمتر از یک سال دوام داشت این در حالی است که انقلاب‌ اسلامی بیش از ۴۵ سال است که با پشتوانه مردمی پیش می‌رود.
 
داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور: ۲۲ بهمن نماد عزت و سرافرازی ملتی است که با پیروزی بر رژیم منحوس پهلوی تحت هدایت و رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی ایران را در جهان به اهتزاز درآورد.
 
مهدی رسولی، مداح اهل بیت(ع): معجزه‌ مشارکت یعنی زمانی که موسی و امتش با هم عازم شوند، هیچ‌چیزی مانع پیشرفت آنها نیست، حتی دریا هم شکافته می‌شود، کافی است دریا دل باشیم و دل به دریای حضور بزنیم... .
 
عبدالرحیم انصاری، کاربر فضای مجازی: اسرائیل گفته ۲۵ درصد از اسرای صهیونیست که در دست حماس هستند، مُرده‌اند؛ نیویورک تایمز اعلام کرده، آمار تلف‌شدگان احتمالاً از این هم بیشتر است. واضح است که تمام اسرای کشته شده، در عملیات‌های خود اسرائیل به هلاکت رسیده‌اند. پس از چهار ماه اسرائیل با ابزار زور حتی یک اسیر هم آزاد نکرده است!
 
قیس قریشی، فعال رسانه: آمریکا به زودی دولت فلسطین را به رسمیت می‌شناسد؛ ولی ولی ولی ولی با مرزهایی متفاوت! یعنی نه مرزهای ۱۹۶۷، نه پایتختی قدس شرقی و قطعاً نه به رسمیت شناختن بازگشت آوارگان! همیشه و در طول تاریخ آمریکا زیر تمام تعهدات خود چه مستقیم چه به عنوان واسطه زده و خواهد زد. اعتماد به‌ آمریکا حماقت محض است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات