صبح صادق >>  دیدگاه >> خبر ویژه
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۵۶۸۸۵

بهار ایران

در اولین شب از برنامه بهارستان، جناب دکتر قدیری ابیانه درباره مسائل اقتصادی و شبهاتی که در زمینه معیشت و رأی ندادن مطرح است، صحبت کرد. وی گفت: «عوام‌فریبی‌ها و شعارهای پوپولیستی برخی نامزدها نباید ملاک عمل قرار بگیرد[...]
شعارها ملاک تصمیم‌گیری نباشد
در اولین شب از برنامه بهارستان، جناب دکتر قدیری ابیانه درباره مسائل اقتصادی و شبهاتی که در زمینه معیشت و رأی ندادن مطرح است، صحبت کرد. وی گفت: «عوام‌فریبی‌ها و شعارهای پوپولیستی برخی نامزدها نباید ملاک عمل قرار بگیرد و نیاز است تا مردم با بررسی همه جوانب نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.»
 
ترجمه مردم‌سالاری دینی
یک کارشناس مسائل سیاسی در یکی از برنامه‌های بهارستان پیرامون نقش رهبر معظم انقلاب در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مباحثی مطرح کرد؛ دعوت و ترغیب رهبر معظم انقلاب به مشارکت حداکثری دقیقا به معنای تبلور مردم‌سالاری دینی و دموکراسی است. موردی که برای بسیاری از ملت‌های دنیا، به‌ویژه همین برخی کشو‌ر‌های همسایه ما آرزوی دست‌نیافتنی است.
 
بررسی کارنامه‌ها 
در قسمت دیگری از برنامه بهارستان محمدحسن سلیمی نمین بر جایگاه کارشناس برنامه تکیه زد و شمایی کلی از وضعیت احزاب و جهت‌گیری جریان‌های سیاسی ارائه کرد. در این قسمت به وجود آمدن برخی دوقطبی‌ها و برخی رفتارهای ضد اخلاقی که در جریان انتخابات رخ می‌دهد، در بوته انتقاد قرار گرفت و مشخصا نسبت به بررسی کارنامه‌ها و عملکردها به جای پرداختن به موضوعات شخصی و حریم خصوصی افراد تأکید شد.
 
روز تجهیز ایران به سلاح پیشرفت
معاون پارلمانی ریاست‌جمهوری میهمان یکی دیگر از قسمت‌های بهارستان بود. دکتر سیدمحمد حسینی در این قسمت به نقش کلیدی مردم در پیشبرد لوکوموتیو توسعه و پیشرفت کشور اشاره و تأکید کرد، دولت مطابق با دستور رئیس‌جمهور محترم هیچ گاه در انتخابات دخالت نداشته و سعی می‌کند تا رقابت، سلامت و امنیت انتخابات را با مشارکت حداکثری مردم محقق کند.
 
روزهمدلی برای حراست از ایران
در قسمت ششم از برنامه بهارستان دکتر حسین ظفری بر روی صندلی کارشناس برنامه نشست؛ معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران گفت: «در همه بحران‌ها و بلایا و آسیب‌ها و حتی در جنگ و دوران دفاع مقدس این مردم ایران اسلامی بودند که با حضور خود، با همراهی خود، با همدلی و مشارکت خود توانستند تا سرافرازانه و پیروزمندانه از مهلکه خارج شوند و مطمئنا ملت ایران بار دیگر در میدان انتخابات نیز می‌توانند با حضور و مشارکت خود و انتخاب فرد اصلح از بروز هرگونه بحران یا چالشی کشور را مصون نگه دارند.»
 
پای صندوق برای دفاع از حرم 
در قسمت هفتم از برنامه بهارستان محمد سیروس (فعال رسانه‌ای و مطبوعاتی و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس) در برنامه حضور پیدا کرد و گفت: «دشمنان ایران تلاش دارند تا مردم ایران روی خوش به خود نبینند، اگر در ابتدای انقلاب با انجام جنگ و هجمه نظامی این کار را کردند امروز نیز با تبلیغات و جنگ نرم به دنبال ایجاد شکاف و جدایی میان امت و دولت هستند اما ملت با بصیرت ایران اثبات کردند که پشت مقام معظم رهبری هستند و نظام جمهوری اسلامی را رها نخواهند کرد.» این کارشناس در ادامه با اشاره به وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی افزود: نسل امروز حتما از نسل روزهای دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از انقلاب اسلامی و ایران محکم‌تر و با اراده‌تر است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات