سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۵۷۳۴۷

فرمانده‌کل سپاه به راهیان نور پیوست

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر۸ اروندکنار با اعضای کاروان‌های راهیان نور و خادمان این مکان از نزدیک دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر8 اروندکنار به‌همراه فرمانده نیروی دریایی سپاه و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با شناور از مرز آبی اروندرود بازدید کردند و از نزدیک آخرین وضعیت امنیتی در این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس این گزارش سردار سرلشکر سلامی همچنین در یادمان شهدای عملیات والفجر8 با اعضای کاروان‌های راهیان نور و خادمان این مکان از نزدیک دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه "مناطق عملیاتی دفاع مقدس ‌از مناطق پرافتخار کشور ماست" اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از قطعات سرافراز تاریخ جمهوری اسلامی است چون فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ما ریشه‌دار کرد.

فرمانده‌کل سپاه همچنین اقدامات زیرساختی از جمله ساخت مسجد در یادمان شهدای عملیات والفجر8 و احداث مجتمع نمایشگاهی را ارزنده توصیف و بر تکمیل هرچه سریعتر آنها تأکید کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات