صبح صادق >>  نگاه >> خبر ویژه
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۵۷۴۲۵

سال اشک‌ها و لبخندها!

سال 1402 با همه تحولات و رخدادها، تلخی‌ها و شیرینی‌ها رو به پایان است. عید نوروز و بهار طبیعت امسال با بهار دل‌ها و ماه ضیافت الهی قرین شده است و با ورود به این میهمانی به استقبال سال جدید و آغازی دوباره خواهیم رفت[...]
پایگاه بصیرت / علی حیدری/ گروه سیاسی
سال 1402 با همه تحولات و رخدادها، تلخی‌ها و شیرینی‌ها رو به پایان است. عید نوروز و بهار طبیعت امسال با بهار دل‌ها و ماه ضیافت الهی قرین شده است و با ورود به این میهمانی به استقبال سال جدید و آغازی دوباره خواهیم رفت.
در سالی که گذشت، شاهد اتفاقات و رویدادهای گوناگونی بودیم. یکی از این موضوعات که ابعاد گسترده جهانی و بین‌المللی داشت، عملیات طوفان‌الاقصی به منزله یک تحول بزرگ در رویارویی جبهه مقاومت با جبهه صهیونیسم بود. طوفان‌الاقصی با صهیونیست‌ها کاری کرد که هیمنه ساختگی آنها به عنوان ششمین ارتش منطقه در هم شکست. در گیر و دار جنگ غزه و در جریان چند حمله رژیم صهیونیستی از سر استیصال به خاک سوریه سردار شهید سید رضی از یاران حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از پاسداران مدافع حرم به شهادت رسیدند.  در این میان، شجاعت مردان مبارز یمنی در پهنه دریای سرخ در ایجاد محدودیت برای عبور و مرور کشتی‌های سوخت‌رسان به صهیونیست‌ها، با وجود تحمل حملات متعدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن نقل این روزهای رسانه‌ها و مورد تحسین آزادی‌خواهان جهان است. یکی از حوادث غمبار سال 1402 عملیات تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان و مزار پاک سردار دل‌ها بود. بر اثر این اقدام کور و بزدلانه جریان تکفیری چند زن و کودک بی‌گناه هم به خیل شهدا پیوستند که نماد و شاخص آنها دختر کاپشن صورتی با گوشواره‌های قلبی بود. اما همانظور که فرمانده کل قوا به دشمن تذکر داده‌اند که دوران بزن در رو تمام شده، دشمنان ملت ایران در معرض انتقام سخت هستند که در یک نمونه نیروی هوافضای سپاه موشک‌های خیبرشکن را از جنوب خوزستان به مقصد گروه تکفیری در ادلب و از کرمانشاه و آذربایجان غربی به مقر صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق شلیک کرد و این پیام را به دشمنان ایران داد که سپاه پاسداران بر سر امنیت کشور کوچک‌ترین تردیدی ندارد و بر هم‌زنندگان آرامش ملت را تنبیه و مجازات خواهد کرد.
از اینها که بگذریم، سالی که گذشت سال انتخابات بود و دشمنان ملت ایران از سال‌ها قبل برای تأثیرگذاری بر حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی، سازماندهی و هزینه کرده بودند. برای این مهم از انواع شیوه‌های جنگ ترکیبی هم غافل نشدند؛ از عملیات رسانه‌ای و شناختی گرفته تا تلاش برای بر هم زدن امنیت کشور، همه و همه برای این بود که شرایط کشور را برای برگزاری انتخابات نامناسب کنند؛ اما با درایت دیده‌‌بان رهبر حکیم انقلاب و اعلام راهبردهای چهارگانه از ابتدای سال و هوشیاری ارکان گوناگون نظام در ابعاد گوناگون سیاسی و امنیتی و... طراحی‌های شوم دشمن برای فضاسازی رسانه‌ای از یک سو و ایجاد آشوب و بلوا به بهانه سالگرد حوادث پاییز 1401 از سوی دیگر نقش برآب شد و مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر پیوستگی با نظام و انقلاب و انسجام و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند؛ حماسه حضوری که پیشتر نیز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به منصه ظهور گذاشته شده بود. 
به حول و قوه الهی و به برکت و پشتوانه حضور مردم و رشد و بالندگی روز به روز ایران اسلامی، سالی سرشار از گشایش، امید، پیروزی و موفقیت را شاهد خواهیم بود. ان‌شاءالله
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات