صبح صادق >>  دیدگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۵۷۴۵۴
حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی

پیوند امت با ولایت عامل اصلی پیروزی‌ است

نماینده ولی فقیه در سپاه، در یادواره شهدای منطقه 17 تهران طی سخنانی اظهار داشت: «جلسات شهدا جلسات کسب حیات و بهره بردن است؛ والّا شهیدی که خدا او را به‌زیباترین عبارت‌ها تشبیه کرده است، به تعاریف ما نیازی ندارد.»
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی افزود: «حضور ما در این جلسات برای کسب فیض از شهداست و برای همین است که هر سال در ایامی، مانند عاشورا به جلسات شهدا می‌رویم تا خودمان را در این جبهه پیدا کنیم. جلسات شهدا جلسات بصیرت و استقامت و‌ کسب حیات واقعی است.»
وی تصریح کرد: «شهدای ما برای این انقلاب که به اسلام حیات تازه بخشید، سر ‌و جان دادند تا انقلاب جان بگیرد و ما نیز امروز هرچه داریم‌ از برکت خون همین شهداست.»
نماینده ولی فقیه در سپاه، شهدا را مهم‌ترین عامل بقای نظام الهی معرفی کرد و گفت: «ما باید از این مسیر مواظبت کنیم و بدانیم آنچه این انقلاب را زنده نگه می‌دارد، مقاومت در مقابل استکبار است. امروز زنان و کودکان در غزه با همین منطق ایستادگی می‌کنند و همین منطق است که دشمن را شکست می‌دهد و ما را به پیروزی می‌رساند.»
حاجی‌صادقی ادامه داد: «جبهه استکبار بداند که تهاجم و تحریم برای آنها فایده ندارد؛ زیرا ما پیمانی با امام حسین(ع) و نایب امام زمان(عج) بستیم که همان‌طور که این انقلاب، اسلام را زنده کرد، ما هم این انقلاب را زمینه‌ساز ظهور کنیم و‌ تا نابودی استکبار از پای نمی‌نشینیم.»
وی افزود: «دشمن 45 سال است هر کاری توانسته کرده است؛ اما انقلاب توقف نداشته است. عامل اصلی همه پیروزی‌ها، پیوند امت با ولایت است.»
دکتر حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: «آنچه سبب شد این انقلاب از گردنه‌های سخت عبور کند، سربازی امت نسبت به ولایت بود، ما نیز همین‌جا با امامین انقلاب پیمان می‌بندیم و می‌گوییم که ما مردم مدینه زمان پیامبر(ص) و عراق در زمان امیرالمؤمنین(ع) نیستیم. ما از یاران شب عاشورا هستیم که می‌گوییم هزاران جان را با افتخار در مسیر حفظ دین خدا و استمرار حاکمیت الهی فدا خواهیم کرد و با تمام وجود بر این سربازی مقاومت می‌کنیم.»
نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اخیر در کشور، گفت: «با وجود همه تلاش‌های دشمن، بار دیگر مردم در انتخابات حضور پرشور پیدا کردند. دشمن انتظار داشت بگوید مردم از نظام قهر کردند اما شکستی بزرگ به دست مردم متوجه آنها شد.»
وی با تأکید بر اینکه نمایندگان جدید باید قدرشناس این امت باشند، اظهار داشت: «پیام جبهه انقلاب به همه مسئولان این است که ما از شما ولایتمداری و سربازی ولایت می‌خواهیم. از شما می‌خواهیم مواضع ولایت را خوب بفهمید و به آن عمل کنید. ما 45 سال است تجربه کرده‌ایم که هرجا التزام عملی به سخنان ولایت داشته‌ایم موفق بودیم. ما از مسئولان می‌خواهیم به دستور اخیر رهبر معظم انقلاب با تمام وجود عمل کنند و سخن اختلافی نگویند و برای خدمت به مردم دست به دست هم دهند. مسئولان کشور باید قدردان مردم و ولی‌نعمتان خود باشند و با تمام وجود وارد میدان خدمتگزاری شوند. از آنها می‌خواهیم همه را به انقلاب دعوت کنند نه به خود؛ خود را برای انقلاب بخواهند نه انقلاب را برای خودشان، کرسی مسئولیت را فرصت خدمتگزاری قرار دهند نه جایگاهی که ماندنی است و بدانند که روزی این جایگاه را ترک خواهند کرد.»
نماینده ولی فقیه در سپاه به نمایندگان جدید توصیه کرد: «قدردان ولایت و امت باشند، سخن اختلافی نگویند و انسجام و اتحاد را حفظ کنند.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات