صبح صادق >>  مجازستان >> گزارش
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۵۷۴۸۹

سلام بر ماه خدا

پایگاه بصیرت / گروه مجازستان
ماه مبارک رمضان در راه است و مؤمنان در این ماه از هر فرصتی برای نزدیک شدن به خدا و راز و نیاز استفاده می‌کنند. سحرگاه‌های این ماه، بهترین زمان برای یاد خداوند است و لحظات افطار حال عجیبی به هر انسان با ایمانی دست می‌دهد. شب‌های قدر اوج فضیلت این ماه است که هر ثوابی هزاران برابر می‌شود و چه بهتر این ماه را بیش از پیش درک کنیم. برای همین منظور، برخی از بهترین برنامه‌های مذهبی  را با هم مرور می‌کنیم.
 
باد صبا
در ماه مبارک رمضان، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های روزه‌داران اوقات شرعی است. به کمک تقویم اذان‌گوی «باد صبا» شما می‌توانید در هر شهری که هستید، از اوقات شرعی باخبر شوید و در کنار برنامه‌ریزی برای زمان صرف سحری و افطاری، نمازهای واجب را نیز اول وقت به جا آورید تا از برکات پرشمار نماز اول وقت در ماه مبارک رمضان، به ویژه شب‌های قدر بیشترین بهره را داشته باشید. قابلیت پخش خودکار اذان، یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های برنامه کاربردی «باد صبا» است.
 
قرآن صوتی حبل‌المتین
از جمله اعمال ماه رمضان، قرآن خواندن است که در متون دینی بسیار بر آن تأکید شده و از جمله آنها می‌توان به توصیه امام صادق(ع) به تلاوت سوره‌های عنکبوت و روم اشاره کرد. با برنامه قرآن صوتی «حبل‌المتین» کتاب آسمانی ما مسلمانان به‌صورت کامل با تفسیر و معنی در هر لحظه‌ای در دسترس است.
 
مفاتیح صوتی باب‌النعیم
«مفاتیح‌الجنان» نام مجموعه‌ای ارزشمند از دعاها، مناجات، زیارات و اعمال مخصوص ایام سال است که شیخ عباس قمی آن را جمع‌آوری کرده است. برنامه «مفاتیح صوتی باب‌النعیم»، این گنجینه ارزشمند را به گوشی هوشمند شما می‌آورد. به کمک این برنامه، شما می‌توانید به کلیات مفاتیح‌الجنان به همراه ترجمه و صوت دسترسی داشته باشید.
 
رضوان
راهی سفر شدن در ماه رمضان دردسرهای خاص خود را دارد. با این حال، قرار گرفتن در حال و هوای ملکوتی حرم امام هشتم در ماه مبارک رمضان، به‌ویژه در شب قدر، تجربه‌ای شگفت‌انگیز است که نمی‌توان آن را از دست داد. برنامه «رضوان»، برنامه رسمی حرم امام رضا(ع) است که زیارت برخط از بارگاه ملکوتی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت را برای شما ممکن می‌کند. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید به صحن‌های گوناگون حرم دسترسی پیدا کنید و زیارت برخط خود را آن‌گونه که دوست دارید، انجام دهید.
 
وصال
وجود برنامه‌ای که ‌مانند یک رسانه جامع برای دسترسی به محتواهای چندرسانه‌ای حوزه مذهبی به کار بیاید، می‌تواند در ماه رمضان یک همراه تمام‌عیار باشد. در برنامه «وصال» شما به مداحی‌های گوناگون با صدای مداحان مطرح، پادکست‌های دینی و قرآنی، سخنرانی‌های استادان معروف حوزه فقه و ویدیوهای هیئت‌های عزاداری دسترسی پیدا خواهید کرد. جالب است بدانید که اینترنت مصرف شده در برنامه وصال به‌‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.
 
هدیه صلوات
فرستادن صلوات چند ثانیه از وقت ما را بیشتر نمی‌گیرد. با این حال، داشتن اطلاعاتی ثبت شده از تعداد صلوات‌های فرستاده شده در طول روز، کاری است که برنامه «هدیه صلوات» انجام می‌دهد. در این برنامه، بستر هدیه صلوات فراهم شده و کاربران می‌توانند به‌راحتی آمار تعداد صلوات‌های فرستاده شده را ثبت و در آینده هم جزئیات کامل آنها را مانند تاریخ ثبت، تعداد و... مشاهده کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات