صبح صادق >>  راهبرد >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۵۸۰۹۵

خودکشی رژیم صهیونیستی

پایگاه بصیرت / یدالله جوانی/ گروه سیاسی
شهادت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ نفر از افسران همراه آنان شهید حسین امان‌اللهی، شهید سیدمهدی جلادتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقابابایی و شهید سیدعلی صالحی روزبهانی جنایت وحشیانه‌ای است که برخلاف تمام معادلات و معاهدات بین‌المللی است. جمهوری اسلامی ایران از این رو این جنایات هولناک و ناجوانمردانه و تروریستی را به شدت محکوم می‌کند که رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی مرتکب نقض آشکار منشور ملل متحد و قوانین بین‌المللی شده است؛ از همین رو جامعه جهانی یک صدا حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کردند و آن را نقض قوانین بین‌المللی، منشور سازمان ملل و حاکمیت سوریه خواندند.
شاید این سؤال در ذهن مخاطب نقش ببندد که چرا رژیم کودک‌کش صهیونیستی به این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه دست زد؟
چرایی این حمله را باید در ناکامی، استیصال و به بن‌بست رسیدن رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف اعلامی در غزه پس از شش ماه دید. به نظر می‌رسد این رژیم منحوس این ‌بار قصد دارد دامنه جنگ را گسترده‌تر کند تا از این شکست راهبردی نظامی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی و اطلاعاتی و همچنین از شکستی که در نگاه مردم دامن گیرشان شده است و افکار عمومی را علیه آنان شورانده، جلوگیری کند. تونل‌های غزه نیز کماکان وجود دارد و هر روز تعدادی از صهیونیست‌ها در غزه به دست مجاهدان فلسطینی شکار می‌شوند و اسرای صهیونیست هنوز آزاد نشده‌اند و تعدادی از آنها در بمباران‌ها کشته شده‌اند و همچنین رهبران سیاسی حماس و جهاد اسلامی در سلامت هستند که همه این موارد گواه این مطلب است که رژیم صهیونیستی در چاه ویل شرارت خود اسیر و مستأصل است.
واکنش‌های این چنینی همیشه از روی استیصال و درماندگی بوده است و ما این را در طول تاریخ هشت سال دفاع مقدس دیده‌ایم. آن روزها که صدام راه را بر خود تنگ دیده بود و لحظه به لحظه سقوط و شکست را در نزدیکی خود حس می‌کرد، در اقدامی ناجوانمردانه و ددمنشانه خلاف قوانین، معادلات و معاهدات بین‌المللی سلاح خود را از توپ و گلوله به سمت سلاح‌های شیمیایی و میکروبی برد. در این برنامه حتی حامیان رژیم بعث صدام را تشویق و ترغیب می‌کردند که از این سلاح کشتار جمعی بیشتر استفاده کند. 
این روزها رژیم صهیونیستی همان راه تکراری رژیم بعث را پیش گرفته و بی‌ترمز در سرازیری دره‌ای افتاده است که او و امثال او در تاریخ گرفتار آن شده‌اند؛ از این رو رژیم جعلی صهیونیستی تمام تلاش خود را می‌کند تا روند جنگ را به گونه‌ای تغییر دهد که گستره بیشتری را درگیر کند و از این طریق برای خود زمان بخرد تا شکست به وجود آمده را به نوعی جبران کند؛ اما با اقدامات خلاف مقرارتی که در قتل عام مردم در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، کلیساها و مساجد انجام داده است، هیچ گاه قادر به جبران شکست خود نخواهد بود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات