صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۵۸۱۶۱

نکته گرام

 جعفر یوسفی، فعال رسانه: مواضع انتزاعی بدون درک از جزئیات پازل منطقه دردی را دوا نمی‌کند. جزئی‌ترین دیتای امنیتی و نظامی در تصمیم‌ دستگاه محاسباتی جبهه مقاومت اثرگذار است‌ و عموم دوستان از این‌جزئیات بی‌خبر هستند. وقتی رژیم در حال ترور فیزیکی بازوهای فرمانده کل قوا در منطقه است، حداقل از داخل کشور زخم زبان نزنیم!
 
محسن هوشمند، فعال رسانه: شهید زاهدی هم مثل حاج قاسم برات شهادت را از علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) گرفت. شب بیست و یکم در احیای حرم تقدیر شهادت را گرفت و روز بیست و یکم به معراج شهادت رفت.
 
محمد صرفی، فعال رسانه: حسین خرازی را به آستین خالی پیراهنش می‌شناختند و بعدها ما رفیق و همرزم او محمدرضا زاهدی را با پای پلاستیکی‌ که یادگار جنگ بود، دیدیم و شناختیم. سهمش را ادا کرده بود و باید می‌رفت دنبال درمان زخم‌ها و استراحت و زندگی. اما مردان خدا بر عهدی که بسته‌اند، استوارند، حتی با پای پلاستیکی... .
 
الیژه مگنیر، تحلیلگر نظامی ضد ناتو: به نظر من ایران نباید عجله کند و باعث شود همه اسرائیل در حمایت از نتانیاهو پشت او در بیایند، در حالی که مخالفان او خیابان‌ها را اشغال کرده‌اند و حتی در کنست هم مخالفت‌ها علیه او دارد گسترش پیدا می‌کند. برگرداندن توجهات از اعتراضات علیه نتانیاهو بهترین هدیه به اوست.
 
حجت الاسلام حامد کاشانی: چند ماه پیش حدود یک ساعت با او (سردار حاجی رحیمی) صحبت کردم، کیف کردم. بی تعارف کم پیش می‌آید. خیلی هم تعجب کردم، با آن روحیات، اندیشه و تواضع، این رفیق قدیمی حاج قاسم، چرا تا حالا شهید نشده است! شهادتت مبارک سردار حاجی رحیمی. خدا مرا با تو محشور کند.
 
حمیدرضا غلامزاده، فعال رسانه: پاسخ ایران به حمله امروز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نباید واکنش مستقیم و حمله نظامی باشد؛ اما باید مسئولیت این تجاوز به عنوان اعلان جنگ رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران متوجه اسرائیل شود.
 
حسن عابدینی، فعال رسانه: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سبب تلفات زیاد و رسوایی اطلاعاتی، امنیتی و نظامی بی سابقه در طوفان‌الاقصی سرنوشتی بدتر از ایهود اولمرت در جنگ ۳۳ روزه خواهد داشت. نخست‌وزیر، وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش سال ۲٠٠۶ به سبب ناتوانی در پیش‌بینی قدرت حزب‌الله برکنار شدند.
 
امیرعلی ابوالفتح، فعال رسانه: اینکه یک عضو کنگره آمریکا خواهان بمباران اتمی غزه از سوی آمریکا و تکرار بمباران‌های هیروشیما و ناکازاکی در این سرزمین شده، جای تعجب ندارد. برخی از اوانجلیست‌های آمریکایی شرط ظهور عیسی مسیح را مرگ حداقل ۴۰۰ میلیون انسان در «جنگ آرماگدون» در سرزمین فلسطین یا ارض موعود می‌دانند!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات