صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۵۸۶۳۵

نکته‌گرام

 بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: برنامه عملیاتی تحقق شعار سال، پس‌از چند جلسه فوق‌العاده در کمیسیون‌های دولت، امروز به تصویب هیئت وزیران رسید. مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه، اهداف کمی، احکام قابل رصد و تعیین مواعد گزارش‌گیری منظم از میزان پیشرفت برنامه‌ها، از ویژگی‌های این برنامه و پیوست‌های آن است.
 
مرتضی غرقی، فعال رسانه: ایران بیش از هر زمان دیگری از غرب و اسرائیل عصبانی است، مواظب رفتارهای‌تان باشید تا ایران انتقام چهار دهه را از شما نگیرد.
 
عابدینی، فعال رسانه: ایران با طراحی عملیات افسانه‌ای وعده صادق، پیچیده‌ترین دژ پدافندی گیتی را که با مثلث اینجرلیک، قطر و سرزمین‌ها اشغالی احاطه و با ۸ منطقه پدافندی لایه‌بندی شده بود، در هم شکست. فقط از آمریکا سر فرماندهی سنتکام، یورو کام و سازمان فضایی در آن مشارکت داشتند.
 
محمدمهدی رحیمی، مدیر کل روابط عمومی ریاست‌جمهوری: چند روزی برای مأموریت در پاکستان بودم. هر جا که رفتیم قدردانی از تنبیه صهیونیست‌ها بود؛ از جلسه با وزیر تا جمع نمازگزاران، از اسلام‌آباد تا کراچی. ایران عزیز، عزیزتر شد در قلب ملت ایرانی‌ترین همسایه.
 
امیرعلی ابوالفتح، فعال رسانه: آمریکا و اروپا جوری از اعمال تحریم‌ها بر صنایع موشکی و پهپادی ایران خبر می‌دهند که گویی تا به حال این صنایع زیر تحریم نبودند. صنایع موشکی و پهپادی ایران زیر شدیدترین تحریم‌های تاریخ معاصر متولد شدند، رشد کردند و به بالندگی رسیدند و هرچه بیشتر تحریم شدند، بیشتر به موفقیت دست یافتند.
 
آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم: انتظار یعنی تمام زندگی انسان ازجمله خواب، خوراک، صلح، جنگ و معیشت مطابق با طرح هدایت و هدف امت‌سازی امام زمان(عج) باشد و مقابل انتظار این است که انسان از طرح امام بیرون برود و دنبال کار خودش باشد.
 
شهاب اسفندیاری، کاربر فضای مجازی: گزارش اسکای نیوز از تماشای زنده‌ عملیات «وعده‌ صادق» توسط بایدن در اتاق وضعیت! یک مقام کاخ سفید می‌گوید: «از تعداد موشک‌های بالستیک شلیک شده واقعاً شگفت‌زده شدیم. انتظارش را نداشتیم. مطمئن نبودیم پدافند از عهده‌ آنها برآید. لحظات بسیار ملتهبی بود.»
 
محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: معنی راهبردی عملیات پیروزمندانه وعده صادق آن است که دوران صبر راهبردی در قبال شرارت‌های رژیم به پایان رسیده و ایران استراتژی آنها مبنی بر جنگ بین جنگ‌ها را به شکست کشانده است. اکنون معادله راهبردی تغییر کرده است. هدف قرار دادن نیروها و دارایی‌های ایران با پاسخ مستقیم مواجه می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات