صبح صادق >>  پرونده >> پرونده
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۵۸۶۷۵

مسخره‌بازی با ترقه‌بازی

آش رژیم صهیونیستی در ترقه‌بازی خود در اصفهان به قدری شور بود که «ایتماربن‌گویر»، وزیر امنیت داخلی رژیم به عنوان اولین مقام رسمی این رژیم، به حوادث اصفهان که منتسب به رژیم صهیونیستی است، واکنش نشان داد و در توئیت خود نوشت: «مسخره!»
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل! یک هفته از حماسه تاریخی شیرمردان انقلاب اسلامی با عنوان عملیات «وعده صادق» می‌گذرد. اقدامی که آژیرهای خطر را در سراسر فلسطین اشغالی به صدا درآورد و ترسی را به جان صهیونیست‌های غاصب انداخت که برای کنترل آن دست به دامن ۱۰ کشور دیگر شدند تا این‌گونه وانمود کنند که شرایط تحت کنترل است؛ اما این همه واقعیت نبود و بوق‌های رسانه‌ای صهیونیستی جهان در تلاش بودند با عکس‌های فتوشاپی و وارونه جلوه دادن حقیقت این‌گونه وانمود کنند که صهیونیست‌ها از شرایط بحرانی خارج شده‌اند؛ اما درز اخباری همچون بالا گرفتن اختلافات موجود در اتاق جنگ، سردرگمی در کابینه نتانیاهو برای نحوه مواجهه با این شکست رسواکننده، اعتراضات شهرک‌نشینان، مهاجرت معکوس و...‌ دروغ بودن این ادعاها را افشا کرد و صهیونیست‌ها را به تکاپو انداخت برای اعاده حیثیت‌شان هم که شده، حرف از تلافی بزنند و در پس اظهارات لفاظانه‌ای که علیه جمهوری اسلامی ایران سر می‌دهند، پنهان شوند تا به این ترتیب بخشی از فضاحت به بار آمده را کتمان کنند.
صهیونیست‌ها در گیر و دار دو اتفاق بودند. از طرفی توانایی پاسخگویی به ایران را نداشتند؛ چرا که ایران به صراحت بیان کرده بود کوچک‌ترین اقدام، سیلی سخت‌تری را در پی خواهد داشت. از طرفی هم به دنبال بازگرداندن حیثیت از دست رفته خود بودند. بنابراین، آنها با هدایت چند کوادکوپیتر پیتزابر بر فراز پایگاه هشتم شکاری اصفهان خواستند آبروی رفته خود را برگرداندند که بلافاصله منهدم شدند. مبدأ این کوادکوپترهای بسیار ریز مشخص نبود؛ اما هیچ یک به اهداف خود نرسیده و در هوا منفجر شدند.
این اتفاق به نام رژیم صهیونیستی زده شد و رسانه‌های صهیونیستی ،همچون جروزالم‌پست با انتشار تصویر جعلی از اصفهان که مربوط به دو سال قبل غزه بود، خواستند برای خود قمپز در کرده باشند؛ اما پس از مشخص شدن ابعاد این رخداد طنزگونه، برخی وزرا و کارشناسان صهیونیستی نیز نسبت به آن اعلام انزجار و تأسف کردند و آن را مایه تمسخر رژیم صهیونیستی نامیدند.
تلاش برای بزرگ‌نمایی نفوذ چند ریزپرنده در حالی انجام می‌شود که جمهوری اسلامی ایران این شجاعت را داشت که رسماً اعلام کند پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی را خواهد داد و در شب عملیات وعده صادق نیز انجام این عملیات را اعلام کرد؛ اما صهیونیست‌های غاصب که در چند ماه اخیر فقط نظاره‌گر شکست در ابعاد مختلف بودند، می‌خواستند با عملیاتی رسانه‌ای این‌گونه وانمود کنند که ابتکار عمل در دست آنهاست و پاسخ دفاع مشروع ایران را داده‌اند؛ زمین سوخته‌ای که بر بی‌اعتباری نظامی صهیونیست‌ها دامن زد. کیفیت و کمیت این پاسخ حاکی از ترس جدی رژیم صهیونیستی برای ورود به جنگ با ایران است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات