بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۵۹۷۷۷

قدردانی وزارت‌خارجه از همبستگی دولت‌ و ملت‌ها با مردم ایران در پی سانحه‌ بالگرد رئیس‌جمهور

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای از ابراز احساسات و عواطف انسانی و همبستگی تعداد زیادی از دولت‌ها و ملت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی با دولت و مردم ایران در پی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و پیشنهادهای صمیمانه آنها در کمک و یاری به عملیات جست وجو و نجات تشکر و قدردانی کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: بعد از ظهر روز یکشنبه گذشته متأسفانه بالگرد حامل رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و برخی همراهان دیگر در منطقه ورزقان در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

در این بیانیه تصریح شده است: علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.

وزارت امور خارجه در این بیانیه افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابراز احساسات و عواطف انسانی و همبستگی تعداد زیادی از دولت ها و ملت ها و سازمان‌های بین‌المللی با دولت و مردم ایران و پیشنهادهای کمک و یاری به این عملیات جستجو و نجات صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کند.

بالگرد حامل رئیس‌جمهور روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه حین بازگشت از افتتاح سد «قیز قلعه سی» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات