سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۶۰۱۰۳

امیر آشتیانی: ریشه‌های مستحکم جمهوری اسلامی ایران مانع بروز اختلال در کشور است

وزیر دفاع با بیان اینکه ریشه‌های مستحکم جمهوری اسلامی نمی‌گذارد اختلالی در کشور ایجاد شود، گفت: سطحی از اقتدار و صلابت در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که در مقابل هر اتفاقی مقاوم هست. چراکه ریشه‌های انقلاب اسلامی مستحکم است.
امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه مراسم یادبود رییس‌جمهور شهید و همراهانش عنوان کرد: ساختار نظام ما یک ساختار منسجم و مستحکم است و مقام معظم رهبری در راس این ساختار حضور دارند و حضور ایشان بنیه‌ای است که این کشور را حفظ می‌کند.وزیر دفاع افزود: مردم ما اساساً اسلام عزیز و ولایت مطلقه فقیه را پذیرفته‌اند. بنابراین؛ شاهد هستیم که همانند دوران حضرت امام خمینی(ره) این کشور تا زمانی که در مسیر اسلام و ولایت فقیه حرکت می‌کند، آسیبی متحمل نمی‌شود.
امیر آشتیانی با اشاره به عدم اختلال در روند حرکت کشور و تداوم آن توسط هیأت دولت و همه ارکان کشور با تأسی از مقام معظم رهبری اظهار کرد: سطحی از اقتدار و صلابت در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که در مقابل هر اتفاقی مقاوم هست. چراکه ریشه‌های آن به واسطه انقلاب اسلامی مستحکم است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات