سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۶۱۷۳۱

طحان‌نظیف: صحت انتخابات را در اسرع وقت مورد بررسی قرار می‌دهیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما امیدواریم که در اسرع وقت و با بررسی موارد و شکایاتی که دریافت می‌کنیم، بتوانیم صحت انتخابات را مورد بررسی قرار دهیم.

هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان عصر امروز (شنبه) درباره روند بررسی صحت نتایج انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نتایج بررسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری توسط وزارت کشور اعلام شد و کار ستاد نظارت بر انتخابات همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: نامزدها، مردم و همه کسانی که به نحوی ممکن است شکایتی درباره فرایند برگزاری انتخابات داشته باشند، می‌توانند از طریق مراجعه به «سامانه مردم ناظر» و البته به صورت حضوری و از طریق «دبیرخانه شورای نگهبان» شکایت خود را برای ما ارسال کنند.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: ما امیدواریم که در اسرع وقت و با بررسی موارد و شکایاتی که دریافت می‌کنیم، بتوانیم صحت انتخابات را مورد بررسی قرار دهیم.

طحان نظیف تاکید کرد: با توجه به اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شده است، با بررسی این موارد امیدواریم در اسرع وقت بتوانیم نسبت به این موضوع اظهار نظر داشته باشیم. در روز انتخابات هم موارد جزئی به همکاران ما ارسال شده بود که آن موارد را در کارگروه‌های شش‌گانه بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری کردند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات