سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۶۳۸۵۶

حضور وزرای پیشنهادی اطلاعات، اقتصاد و کشاورزی در کمیسیون اقتصادی مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی و کشاورزی در این کمیسیون خبر داد.

فاطمه مقصودی درباره نشست نوبت صبح امروز دوشنبه(۲۲ مردادماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست ابتدا آقای عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی در کمیسیون حاضر شده و برنامه‌ها و اهداف مدنظر خود را برای تصدی این وزارتخانه تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: آقای غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی کشاورزی، در ادامه نشست امروز به کمیسیون آمده و به سوالات نمایندگان درباره برنامه‌های خود پاسخ دادند و دیدگاه‌ها و اهداف مدنظر را هم تشریح کردند.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام اسماعیل خطیب وزیرپیشنهادی اطلاعات سومین میهمان کمیسیون اقتصادی بودند که نظرات خود را درباره مسائل مختلف اطلاعاتی و امنیتی کشور بیان کرده و اعضاء هم سوالاتی در حوزه این وزارتخانه مطرح کردند.

 فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

به گفته سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی مجلس از امروز، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دو شیفت در دستور کار خواهند داشت.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی همچنین خبر داد که وزرای پیشنهادی دولت در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت و آخر هفته جاری نیز کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام خواهند کرد.

از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات