تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۷:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۸۱۳۵
دبیرکل جمعیت اصولگرایان اصلاح‌طلب:

اصولگرایان خودی و غیرخودی دارند


گروه سیاسی: در حال حاضر در بین اصولگرایان هم بحث خودی و غیرخودی مطرح شده است.
این سخن را سیدعلی سیدی‌رکنی دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب عنوان کرد. وی سپس افزود: دولت در سال 85 باید رفع تنگناهای اقتصادی جامعه و حل مشکلات معیشتی مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهد. وی افزود: متاسفانه دولت احمدی‌نژاد در سال 84 از نیروهای اصولگرا در بدنه اجرایی کشور استفاده نکرد و به آنها بی‌توجهی کرد و فقط در دولت از یک طیف خاصی که منتهی به افراد آبادگران و افراد ستاد احمدی‌نژاد بود استفاده شد که اینها فقط 10 درصد از نیروهای اصولگرا هستند. سیدرکنی تصریح کرد: در حال حاضر در بین اصولگرایان هم دارند بحث خودی و غیرخودی را مطرح می‌کنند و فقط از افراد نزدیک به رییس‌جمهور در دولت استفاده شده و دیگر اصولگرایان را آقایان غیرخودی می‌دانند. دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب گفت: یکی از بی‌توجهی‌های مهم دولت در سال 84 بی‌توجهی به احزاب بود که منتهی به حذف یارانه احزاب در بودجه شد. وی افزود: در دولت اصلاحات، خاتمی ‌از تمام نیروهای اصلاح‌طلب در دولت استفاده کرد ولی احمدی‌نژاد در دولت خود از تمام نیروهای اصولگرا استفاده نکرد و فقط از یک طیف خاصی استفاده کرد. وی تاکید کرد: دولت باید بیشتر به عمل توجه کند و عمل کردن هم به سخنرانی‌های زیبا و سفرهای استانی نیست و دولت باید با عمل مشکلات مردم را حل و فصل کند. وی اظهار داشت: مساله‌ای که الان موجب نگرانی ما شده است این است که در شرایط فعلی بسیاری از اصولگرایان در حال سرخوردگی و گوشه‌نشینی هستند. امیدوارم در سال 85 دولت اصولگرا بتواند از همه نیروهای اصولگرا در بدنه دولت استفاده کند. سیدی‌ رکنی گفت: در مساله هسته‌ای هم کشور ما با توجه به پشتیبانی مردمی ‌که دارد از هیچ قدرت خارجی هراسی ندارد. اما نترسیدن نباید به این معنا باشد که بی‌گدار به آب بزنیم و با دقت، صبر و حوصله و کار کارشناسی و استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور این قضیه را به یک سرانجام خوب برسانیم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات