بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۴:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۹۰۵۶۱

وزیران خارجه ایران و افغانستان گفت‌وگو کردند

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و افغانستان، درباره مهمترین موضوعات منطقه‌ای تبادل نظر کردند.

«سید عباس عراقچی» و «امیرخان متقی» وزرای امور خارجه ایران و افغانستان، چهارشنبه ۲ اریبهشت در تماس تلفنی راجع به آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه در راستای رایزنی‌های دیپلماتیک خود با وزیر امور خارجه ایتالیا گفت‌وگو کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات