وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و افغانستان، درباره مهمترین موضوعات منطقهای تبادل نظر کردند. «سید عباس عراقچی» و «امیرخان متقی» وزرای امور خارجه ایران و افغانستان، چهارشنبه ۲ اریبهشت در تماس تلفنی راجع به آخرین وضعیت تحولات منطقهای و روابط دوجانبه گفتوگو کردند.
وزیر امور خارجه در راستای رایزنیهای دیپلماتیک خود با وزیر امور خارجه ایتالیا گفتوگو کرد.