بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۳:۲۳  ، 
کد خبر : ۳۹۱۰۷۵

تاکید ایران و عربستان بر همکاری منطقه‌ای برای جلوگیری از تشدید تنش

وزرای امور خارجه ایران و عربستان در گفتگویی بر همکاری کشورهای منطقه برای جلوگیری از تشدید تنش تاکید کردند.

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار و رایزنی با مقامات چینی در پکن به سر می‌برد، ظهر امروز چهارشنبه با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

طرفین در این گفتگو ضمن بررسی آخرین روند تحولات منطقه‌ای بر تداوم مسیر دیپلماسی و همکاری کشورهای منطقه برای جلوگیری از بروز و تشدید تنش تاکید کردند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات