سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۹۲۴۷۷

مهاجرانی: میدان و دیپلماسی در کنار هم از ایران دفاع می‌کنند

سخنگوی دولت گفت: میدان و دیپلماسی در کنار هم از ایران دفاع می‌کنند؛ یکی حافظ امنیت کشور و دیگری مدافع حقوق ملت.

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی در رابطه با سالگرد جنگ ۱۲ روزه اظهار کرد: یک سال از آغاز جنگ تحمیلی دوم می‌گذرد. همان‌گونه که رهبر شهید گفتند: «این جنگ را آنها آغاز کردند، اما ما آن را به پایان می‌رسانیم».

وی افزود: میدان و دیپلماسی در کنار هم از ایران دفاع می‌کنند؛ یکی حافظ امنیت کشور و دیگری مدافع حقوق ملت. مذاکره از موضع اقتدار، ادامه همان دفاع ملی است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات