تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۹۲۵۹۱

یدیعوت: اگر نتیجه جنگ را می‌دانستیم، هرگز آغازش نمی‌کردیم

روزنامه یدیعوت آحارانوت با ابراز سرخوردگی نوشت: اگر نتیجه جنگ امروز را می‌دانستیم، هرگز آن را آغاز نمی‌کردیم.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارانوت در گزارشی تحلیلی، سیاست‌های واشنگتن را عامل بازگشت رژیم اسرائیل به شرایط «بازدارندگی ضعیف» و «آزادی عمل محدود» دانست.

روزنامه یدیعوت نوشت: دولت آمریکا با بی‌توجهی به مذاکرات با ایران، اسرائیل را به واقعیتی با آزادی عمل محدود و بازدارندگی ضعیف بازگردانده است.

این روزنامه در ادامه به نقل از یک منبع مطلع صهیونیست، اعتراف تلخی را منتشر کرد و نوشت: «سرخوردگی بزرگ‌تر از آن است که تصور می‌شود؛ اگر از قبل می‌دانستیم که نتیجه نهایی این خواهد بود، تردید جدی وجود دارد که اصلاً جنگ را آغاز می‌کردیم.»

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات