اتاق عملیات حزبالله لبنان امروز شنبه با صدور بیانیهای اعلام کرد که همزمان با پایبندی مقاومت اسلامی به آتشبس، در مقابله با هرگونه تلاش دشمن برای تصرف اراضی و گسترش اشغالگری کوتاه نخواهد آمد.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی در کمین هستند و برای دفاع از سرزمین، ملت و وطن خود، در راستای وفای به عهد خود با خدا و با ملت عزیزشان، برای هر فداکاری، آمادگی کامل دارند.
حزبالله لبنان اظهار داشت: رزمندگان مقاومت اسلامی با سلاحهای مناسب با تلاش نظامیان دشمن برای پیشروی بهسمت ارتفاعات علی الطاهر مقابله کردند و باعث کشته و زخمی شدن آنها شدند.
در ادامه مقاومت اسلامی افزود: ما بر پایبندی خود به آتشبس از عصر دیروز تاکنون تأکید میکنیم، حتی پس از آنکه دشمن از همان لحظات نخست آن را نقض کرد.
حزبالله لبنان اضافه کرد: دشمن اسرائیلی برای توجیه نقض آتشبس خود به ادعاهای دروغین متوسل میشود.