بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۹۲۸۴۶

هیئت ایرانی محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد

هیئت ایرانی پس از حدود ۱۸ ساعت گفت‌و‌گو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.

هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود 18 ساعت گفت‌وگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.

هیأت ایرانی در جریان این مذاکرات در نشست‌های دوجانبه و چهارجانبه با حضور هیأت آمریکا و میانجی‌گران پاکستانی و قطری شرکت و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره روند اجرای یادداشت تفاهم و شرایط ورود به مذاکرات توافق نهایی مطرح کرد.

قطر و پاکستان پس از پایان رایزنی‌ها با صدور بیانیه‌ای مشترک، از توافق طرف‌ها بر سر نقشه‌راه 60 روزه، تشکیل کمیته عالی و آغاز کارگروه‌های فنی خبر دادند. بر اساس این بیانیه، گفت‌وگوهای فنی تا پایان هفته در بورگن‌اشتوک ادامه خواهد یافت.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات