تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۲  ، 
کد خبر : ۴۰۲۷۲

دموکراسی غربی یا قانون جنگل


احمدرضا هدایتی
مفاد قانون جنگل غربی که منطق در آن جایی ندارد چیست؟
1. قانون جنگل غربی می‌گوید همیشه و در هر حالتی حق با صاحبان زر و زور و تزویر است.
2. قانون جنگل غربی می‌گوید حق آن چیزی است که منافع غرب را تامین کند.
3. قانون جنگل غربی می‌گوید حمله به بوسنی، افغانستان و کشتار بیش از 80 هزار تن از مردم عراق در طول اشغال و حمله و تجاوز به ده‌ها کشور دیگر و قتل عام، شکنجه و سر بریدن مردم بی‌گناه، جنگ طلبی نیست، اما مقاومت مردم بی‌دفاع فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس یعنی تروریست.
4. قانون جنگل غربی می‌گوید دولت‌های حامی ‌ما حق دارند به آنچه از امکانات و تجهیزات مدرن جهان که ما تشخیص بدهیم مجهز شوند، اما سایر کشورها حتی اگر پیشرفت حاصل تلاش خودشان هم باشد، حقّ داشتن چنین فرصتی را ندارند، چون ممکن است در آینده برای حیات ما خطرناک باشد.
5. قانون جنگل غربی می‌گوید گوانتانامو، ابوغریب و صدها و بلکه هزاران زندان و شکنجه‌گاه آمریکا در این سرزمین و سایر کشورهای جهان به ویژه اروپا مغایر حقوق بشر نیست، اما مخالفت با ایادی و مزدوران آن‌ها در داخل کشور حتی بدون اعمال خشونت‌ها و شکنجه‌هایی که خودشان مرتکب می‌شوند نقض حقوق بشر است.
6. قانون جنگل غربی تحقیق علمی ‌در مورد یک حادثه خیالی مانند هولوکاست را مغایر آزادی اندیشه می‌داند و محققین در این زمینه را به زندان و شکنجه محکوم می‌کند اما توهین به پیامبران خدا را عین آزادی اندیشه اعلام می‌کند.
7. در قانون جنگل کسی حق ندارد مانع زندگی حیوانی افراد شهوتران و بی‌بند و بار غربی شود، اما استفاده از پوشش اسلامی ‌و نمادهای مذهبی مجازات دارد.
8. در این قانون، ترور مبارزین فلسطینی که از حق مشروع خودشان دفاع می‌کنند، تروریست محسوب نمی‌شود، اما عملیات استشهادی کسانی که در زیر فشار ظلم و ستم صبرشان به سر آمده، تروریستی محسوب می‌شود.
9. در قانون جنگل، آمریکا و ایادی او حق دارند برای انحراف افکار عمومی‌ و دستیابی به مقاصد پلید خود، طالبان را خلق کنند یا با اجیر کردن مزدور، در عراق و سایر کشورها، ناامنی و اغتشاش ایجاد و یا در شهرهای ایران بمب‌گذاری کنند و این اعمال معنای تروریستی نمی‌دهد اما اگر روزی کوچکترین تهدیدی متوجه غربی‌ها یا منافع آنها شود، چنان تبلیغاتی به راه انداخته و مظلوم‌نمایی می‌کنند که گویی تمام ظلم‌های جهان را متحمل شده‌اند.
10. در قانون جنگل نمی‌گویند که مردم جهان حق دارند رژیم اشغالگر قدس با صدها کلاهک هسته‌ای و حمایت تمام جهان غرب که تا دندان مجهز و مسلح هستند را تهدید به شمار آورند، اما در همین قانون به این رژیم غاصب حق می‌دهند که در برابر چند کشور همسایه که از کمترین تجهیزات و تسلیحات برخوردار و با تجهیزات هسته‌ای بیگانه اند، به دور از تمام قواعد و قوانین بین‌الملل، از سلاح‌های هسته‌ای برخوردار باشد.
11. و باز در این قانون جمهوری اسلامی ‌ایران را بدون در اختیار داشتن سلاح هسته‌ای تهدید می‌دانند. اما رژیم اشغالگر قدس با در اختیار داشتن سلاح‌های هسته‌ای و حمایت همه جانبه همپالگی‌هایش را در معرض تهدید معرفی می‌کنند.
12. در قانون جنگل علی‌رغم به کارگیری‌های نیروهای ناظر تمام وقت در هر مکانی که اراده کردند و با نصب دوربین‌های متعدد که به صورت مرتب فعالیت‌های تحقیقی و تولیدی ما را تحت کنترل قرار داده‌اند و با اجرای تمام نظارت‌ها و بازدیدهای فراتر از عرف بین‌الملل که به جز جاسوسی هدف دیگری نداشت، برای سلاحی که هرگز ساخته نشده و خطری که وجود ندارد، همچنان ابراز نگرانی نموده و از جمهوری اسلامی ‌ایران تضمین می‌خواهند، اما حاضر نیستند برای رفع تهدید واقعی جهان یعنی رژیم صهیونیستی و سایر قدرت‌های هسته‌ای و جنگ طلب ضمانت بدهند.
13. در قانون جنگل از ایران اسلامی ‌و سایر کشورهای مشابه انتظار دارند که مجوز بازدید از تمام مراکز حتی مراکز حیاتی و حساس غیرمرتبط را به بهانه نظارت صادر نماید اما نمی‌گویند چرا چنین مجوزی برای بازدید و نظارت از مراکز خودشان و یا رژیم اشغالگر قدس را که حتی به همپالگی‌های خودش اطمینان ندارد صادر نمی‌کنند.
14. در این قانون نمی‌گویند چرا کشورهای مستقل و در حال توسعه باید عزت و اقتدار خود را در پیشرفت و کسب دستاوردهای مجاز علمی ‌با صدور مجوز بازدید از تمام مراکز حیاتی و حساس توسط دشمنانشان زیر پا بگذارند و اصولاً کسی از آن‌ها نمی‌پرسد چه مرجعی چنین حقی را به شما داده تا معترض پیشرفت‌های علمی ‌سایر کشورها بشوید، اما خودشان مجازند دست به هرگونه تحقیق حتی در مورد سلاح‌هایی که حیات بشر را تهدید می‌کند مانند سلاح‌های میکروبی، بیوتکنولوژیکی و سایر سلاح‌ها دست بزنند در حالی که بی تردید می‌توان بیان نمود بروز و شیوع بیماری‌های واگیردار در جهان مانند جنون گاوی، آنفلوانزای مرغی و سیاه زخم، ایدز و بسیاری از دیگر آفات و بیماری‌های دامی، کشاورزی و انسانی حاصل همین تحقیقات آن‌هاست.
15. در قانون جنگل حتی اگر تعلیق داوطلبانه صورت گیرد و تقریباً هر روز نظارت و بازرسی انجام شود باز اطمینان کسب نمی‌شود، اما با وجود 160 نیروگاه و صدها سلاح هسته‌ای در آمریکا باید به این رژیم اطمینان داشت.
16. در قانون جنگل نمی‌گویند چرا علی‌رغم وجود منابع نفتی در رژیم گذشته، در آن زمان کشور ما به نیروگاه هسته‌ای احتیاج داشت و در حال حاضر به چنین چیزی احتیاج ندارد.
17. در قانون جنگل نمی‌گویند چرا علی رغم تمام تأکیدات سازمان‌های جهانی مبنی بر ضرورت توسعه سوخت‌های پاک و جلوگیری از تولید گازهای گلخانه ای، این همه تاکید برای تداوم استفاده از سوخت‌های فسیلی در این منطقه وجود دارد.
18. در این قانون هیچ مرجع ‌بین‌المللی پیگیر وعده و وعیدهای داده شده به لیبی و دیگر کشورهای مشابه که قانون زور و نیرنگ را پذیرفت، نیست و علی‌رغم این فریبکاری انتظار دارند جمهوری اسلامی ‌پذیرای وعده‌های توخالی و بدون تضمین آن‌ها باشد.
19. در قانون جنگل ابتدا سنگ مردم را به سینه می‌زنند و از احقاق حقوق آن‌ها سخن می‌گویند و دولت‌ها را عامل همه گرفتاری‌های ذهنی خودشان معرفی می‌کنند و آن جا که مردم یکپارچه از دولتشان دفاع می‌کنند. هم مردم و هم دولت را متهم نموده و تمام خواسته‌های آنان را نادیده می‌گیرند.
20. در این قانون از سردمداران حکومت آمریکا نمی‌پرسند چرا در حادثه 11 سپتامبر به صهیونیست‌ها مجوز قتل عام آمریکائیان مسیحی شاغل در ساختمان‌های مذکور را دادند اما برای یهودیان شاغل در این ساختمان‌ها مرخصی صادر کردند.
تجزیه و تحلیل این قانون بیانگر آن است که در پس تمام این مباحث چیزی نیست جز جلوگیری از رشد و پیشرفت کشورهایی مانند جمهوری اسلامی ‌که به خواست خدا عملکردهای دشمنان باعث مطرح شدن و تبلیغ بیش از پیش فریادهای ضداستکباریشان شده است.
با وجود اعمال تمام این توطئه‌ها دشمنان اسلام خوب می‌دانند که انقلاب اسلامی ‌به قدری در بین مردم مستضعف و تحت ظلم جهان، حتی در قلب اروپا و آمریکا ریشه دوانده که هرگز نخواهند توانست به طور مستقیم با آن درگیر شوند؛ زیرا نه تنها عدم کارآیی بسیاری از تسلیحات و تجهیزاتشان در برخورد با جنگ‌های مردمی ‌و چریکی اثبات شده است بلکه با افشای چهره ضدانسانی و خرابکارانه آنان، در چنین برخوردهایی تمام مردم جهان را در مقابل خودشان می‌بینند، به ویژه در مورد ایران اسلامی ‌می‌دانند که این سرزمین با سابقه‌ای طولانی در مبارزه با استکبار، نه عراق است و نه افغانستان و نه هیچ کشور دیگر که به راحتی تسلیم ظلم و زور شود.
دولتمردان و مردم ما نیز به بلوف‌های توخالی دشمنان عادت کرده‌اند و می‌دانند که تجهیزات به ظاهر دقیقی که نمی‌تواند در جنگ افغانستان، عروسی و گروه نظامی ‌را از یکدیگر تفکیک نماید و یا طالبان و سردسته آنان که دست پرورده خودشان است را در افغانستان پیدا کنند و یا هواپیمای مسافری جمهوری اسلامی ‌ایران را به جای هواپیمای نظامی ‌هدف قرار می‌دهد یا غیرواقعی و ناکارآمد است و یا تمام مظلوم‌نمایی‌ها و تکذیب‌های آن‌ها مبنی بر سهوی بودن خطاهایشان دروغ است و خود آنان تروریست و حامی ‌ترور هستند و این نکته‌ای است که امام راحلمان نیز با بیان این نکته که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» بر آن تاکید کردند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات