تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۲  ، 
کد خبر : ۴۱۸۲۱

ال‌گور دولت بوش را باندی خیانتکار نامید


معاون «بیل کلینتون» و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 4002 آمریکا، دولت بوش را باندی خائن مرکب از افراطیون راست‌گرا خواند.
به گزارش ایسنا، «ال گور» که به منظور تهیه مستند جدیدش با نام «حقیقت ناراحت کننده» در انگلیس به سر می برد، در گفت وگو با روزنامه گاردین خاطرنشان کرد: «وقتی نبض قدرت را یک گروه خیانتکار متشکل از افراطیون جناح راست در دست داشته باشند، همه چیز به راست گرایش پیدا خواهد کرد.»
وی ضمن رد این مطلب که از زمان پیروزی جرج بوش در سال 2002، به چپ گرایش پیدا کرده، از سیاست های آمریکا به شدت انتقاد کرد. گور همچنین مدعی شد که در انتخابات سال 8002 ریاست جمهوری آمریکا شرکت نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات