تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۸  ، 
کد خبر : ۴۱۹۸۶

شبکه المنار لبنان در لیست سیاه آمریکا


دست آخر اینکه وزارت امور خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده که گروهی از رسانه‌های لبنانی شامل کانال المنار و رادیو النور را در لیست گروههای تروریستی خود قرار داده است که تعامل آمریکایی‌ها با این رسانه‌ها ممنوع می‌شود. به گزارش خبرگزاری کویت در این بیانیه آمده است که این اقدام شامل بلوکه کردن تمام اموال و دارایی‌های متعلق به رسانه‌های مزبور است. براساس این بیانیه کانال المنار و رادیو النور بازوهای رسانه‌ای حزب‌الله است که فعالیتهای این حزب را تسهیل می‌کنند. این بیانیه مدعی شده است که این شبکه هزاران دلار به سازمانهای فلسطینی مانند جنبش جهاد که واشنگتن آن را تروریستی می‌داند، تقدیم کرده است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات