تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۳  ، 
کد خبر : ۵۲۳۹۶

بیانیه جبهه یک شبه ساخته شده مشارکت!


دکتر محمد اصل ‌تهرانی
جبهه یک شبه ساخته شده و ورشکسته مشارکت برای آن که نشان دهد که خیر!‌ تمام نشده و هنوز هم هم‌نفس می‌کشد، بیانیه بلندبالایی صادر کرده و در آن به اظهارات ریاست جمهوری در اجلاس مکه به اصطلاح خودشان تاخته است! فراموش نکنیم هنوز یادمان نرفته است که ملت بزرگوار ما چگونه به این گروه اندک که مدت هشت سال اجرائیات کشور را چه در بعد داخل و چه در سیاست خارجی لگدمال کردند پشت کرد به گونه‌ای که خوشبینترین افراد هم دیگر امید به حیات سیاسی این گروه در تاریخ ایران اسلامی را ندارد آنچه که در قالب بازی با الفاظ و کلمات و به کارگیری واژه‌هایی وارداتی و زنگ زده برای رنگ و لعاب این بیانیه استفاده شده، همه و همه رنگ اخته و کهنه هستند و البته در عمل هیچ کس و هیچ گروهی نمی‌تواند راههای نادرست و جاده‌های ناامن و هولناکی را ک گروه مشارکت در دوران حاکمیت اجرایی خود پیمودند، از یاد ببرد و یا خدای ناکرده در آن مسیر قرار گیرد؛ مسیری که لیدرها و روشنفکران مآبهای این گروه که عنوان تئورسین‌های فکری مسوولین بلندمرتبه اجرایی کشور را در آن زمان داشتند تا آنجا که حتی اجناس نامرغوب و کالای تقلبی انقلابی بودن را که با نردبان و ارایه آن به مردم،‌ مرغوب نشان داده بودند، ‌آنچنان مرعوب شدند که نمونه‌‌ای از آن دریوزگی و پناه بردن چند تن از اعضای اصلی این به اصطلاح جبه به جاسوسان مستقر در لانه جاسوسی که هنوز هم در التهاب از دست دادن تمامی سرمایه‌های نامشروع توطئه در قالب دیپلماسی، مات و مبهوت شده‌اند، پناه ببرند و از اعمال ننگین (به قول خودشان) گذشته اظهار پشیمانی و ندامت کنند! و قطعاً کم مانده بود که بعضی افراد این گروه فریاد بازگشایی سفارت رژیم اشغالگر قدس را هم سر دهند. آنان که در دوره هشت ساله حتی به فکر تغییر نام خیابان فلسطین و قرار دادن نام گذشته آن برای نشان دادن حسن‌نیت خودشان و چراغ سبز به همه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بوده و نه به راه پر افتخار و جاودانه اما راحل و نه به هدایت‌های رهبری انقلاب به عنوان چراغهای پرسویی که بر روی زمین وصل بودند وقعی نمی‌گذاشتند. اکنون دولت و ملت ایران مصمم و هم قسم و یکصدا با اقتدا به زعیم و رهبر خود و با شناسایی دقیق دشمنان قسم خورده جهان اسلام و ایران اسلامی غده چرکین و سرطانی و متعفن اسرائیل را عالم بدخیمی برای جهان اسلام معرفی می‌کنند.
آیا مغایر با منافع و مصالح ملی است؟ یا آن که در کشورهای مختلف با نفرات رده‌های صدم لاس زدن سیاسی و انفعال و انکسار اخلاقی و سیاسی را پذیرفتم و چشم به جهان مادیات دوختن به قیمت فروختن عزت اسلامی و ایرانی برای ما هویت می‌سازد؟ خوب است همین جبهه اگر از اعضای اندک آن چند نفری باقی مانده باشند، بازنگری به رفتار و آمال خود را در دستور کار خود قرار دهند تا آنجا که ریاست جمهوری سابق نیز بارها در اظهارات خویش از کردار رفتار این گروه تبری جسته و امروز به عنوان اندیشمندی اسلامی در خارج از مرزهای ایران اسلامی و در کشور اتریش در مقابل دوربین انبوه خبرنگاران و رسانه‌های گفتاری و شنیداری جهان اعلام می‌کند که اظهارات احمدی‌نژاد در مورد رژیم غاصب صهیونیستی اظهارات و خواست همیشگی ملت بزرگ ایران است! آری برای مطرح شدن مجدد،‌ خیلی دیر نشده است حتی اگر به قیمت ریختن اشک تمساح برای اسرائیل و غرب باشد! حقیقت امر این است که صدور چنین بیانیه‌های که مغایر با خواست و اراده ملت و رهبر و دولت است، خلاف مصالح و منافع ملی است و بهتر است در دمیدن به شیپور، چشمهای خود را بیشتر باز کند و دهان خود را کمتر باز تا برعکس بر آن ندمند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات