تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۴  ، 
کد خبر : ۵۴۴۲۱

هولوکاست، دروغی بزرگ (بخش اول)


سیدمصطفی سید آقایی
آدولف هیتلر در راستای خواسته صهیونیتسها به ویژه شخص هرتزل بنیانگذار صهیونیسم که در سال 1933 صورت گرفته بود به ظاهر علم مخالفت با یهودیان در آلمان را برافراشت و صهیونیست‌ها از آن به عنوان یک فرصت طلائی برای مظلوم‌نمایی استفاده کرده و با تبلیغات فراوان حاکی از مظلومیت قوم یهود با بزرگ‌نمایی به وسیله رسانه‌ها و مراکز خبری که در اختیار داشتند بر آمار کاذب کشته‌شدگان یهودی در اطاق‌های گاز آشویتس به صورت مبالغه‌آمیزی افزودند و به عنوان جنایات هیتلر نسبت به قوم یهود داستانها و کتاب‌ها نوشته و فیلم‌ها ساخته و پرداخته و آن را بزرگ و بزرگتر جلوه دادند.
صهیونیست‌ها تلف‌شدگان در اثر بیماری‌های عفونی و مسری از جمله تیفوس در اردوگاهها را کشته‌شدگان و سوازنده‌شدگان یهود توسط هیتلر تحت عنوان هولوکاست قلمداد کرده و آمار آنرا به شش میلیون نفر رسانیدند تابه ایجاد رعب و وحشت و انواع تهدیدات یهودی‌ها مقیم آلمان واروپا را به مهاجرت به فلسطین ترغیب نمایند. عکس‌های انبوه اجساد لاغر و استخوانی به عنوان اجساد یهودی درکوره‌های آدم‌سوزی چیزی جز عکس‌های تلف‌شدگان اقشار مختلف آلمانی، یهودی و غیریهودی ناشی از جنگ و بیماری مسری، تیفوس و سوء تغذیه و گرسنگی نیست که اطبا برای پیشگیری از سرایت آن به دیگر اماکن دراطاق گاز سوازنده شدن آنها را توصیه کرده بودند که صهیونیست‌ها برای مظلوم‌نمایی از آن استفاده کرده‌‌اند که آمار آنها را نیز حدود پانصد هزار نفر برآورد کرده‌اند.
هولوکاست، دروغی بزرگ
هولوکاست واژه‌ای یونانی به معنای قربانی کردن به طریق سوزاندن است اما صهیونیست‌ها این واژه را به مفهوم کشتار و سوزاندن یهودیان در جریان جنگ‌ دوم جهانی به کار برد‌ه‌اند. در حقیقت صهیونیست‌ سوزانیدن اجساد مردگانی ناشی از تیفوس و کشته‌شدگان ناشی از جنگ در ارودگاه‌های آلمان، اتریش و لهستان را به عنوان کشتار و سوزانیدن یهودی‌ها به هیتلر و نازی‌ها و فاشیست‌ها نسبت به داده و به این ترتیب با عسکبرداری و فیلمبرداری از آنها بزرگترین و بهترین خدمت را به طراحان پروتکل صهیونیستی و مطبوعات و خبرگزاری‌های در راستای بزرگ‌نمایی و مظلوم‌نمایی قوم یهود نمودند و به این وسیله نفرت مردم جهان از یهود را تا حدودی به دلسوزی و ترحم مبدل ساخته و با توسل به آن زمینه تاسیس موطن یهودی را فراهم آوردند در جنگ‌ جهانی دوم بالغ بر ۲۸ میلیون نفر نظامی و غیرنظامی از ملیت‌های مختلف روسی، آلمانی، وغیره کشته شدند و اجسادی که در اطاق‌های گاز وکوره‌های آدم‌سوزی سوازنده شده بودند منحصر به یهودی‌ها نبوده بلکه اجساد کشته‌شدگان ناشی از جنگ و بیماری‌های عفونی و مسری به ویژه تیفوس از نژادهای مختلف حتی ترک و مسلمان بودند که بنا به تجویز پزشکان برای پیشگیری از گسترش بیماری‌ها سوزانده شده بودند.
متاسفانه در مورد ادعای واهی کشتار و سوانیدن یهودی‌ها آن قدرتبلیغ، بزرگنمایی و مبالغه شده که حتی برخی از اروپاییان متفکر منصف نیز موضوع دروغین هولوکاست را باور کرده‌اند و حتی قرار است در سازمان ملل هر ساله در ۲۷ ژانویه سال روز هولوکاست برگزار شود و قرار بود در مرکز برلین بنایی به عنوان یادبود هولوکاست احداث گردد که بااعتراضات مردمی مواجه شد.
آرنولد تویبنی در مورد آزار یهودیان توسط آلمان گفته بود خواسته‌های یهودیان را پس از آن همه زجری که از دست آلمان‌ها کشیدند درک می‌کنیم. آنها خواهان ایالتی در گوشه‌ای از جهان هستند تا حاکمیت ویژه خود را اعمال کنند. اگر قرار است چنین خواسته‌‌ای برآورده شود، باید چنین جایی را غربی‌ها که بدترین شکنجه‌ها را در حق یهودی‌ها روا داشته‌اند در اختیار آنان بگذارند نه اعراب، این مسئله برای من روشن است‌، اما هنگامی که یکبار در یک کشور غربی نه آلمان و نه انگلستان به آن اشاره کردم با موجی از خنده و تمسخر روبرو شدم.
برخی از افراد سرشناس آلمان نیز اظهار داشتند هولوکاست هرگز رخ نداده است و مساله اطاق گاز و سوزاندن اجساد با مجوز اطباء در مورد درگذشتگان ناشی از تیفوس صورت گرفته که امری طبیعی و اقدامی منطقی برای ضدعفونی محیط و پیشگیری از سرایت بیماری مسری به سایر اجتماعات و اماکن بوده و در واقع برای از بین بردن اجساد و البسه ناقل میکروب به ویژه در بحبوحه جریان جنگ این اقدام، تنها راه‌حل ممکن برای رهایی از مرگ و میر بیشتر بوده است.
این که حضرت‌امام‌خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، حجت‌الاسلام و المسلمین رفسنجانی وهمچنین دکتر احمدی‌نژاد ریاست‌جمهوری و دیگر مقامات جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی‌ها و یا محافل بین‌المللی، آمارهای اغراق‌آمیز کشتار یهودیان در کوره‌های آدم‌سوزی و اطاق گاز را براساس دلایل و قراین تکذیب وموضوع تشکیل حکومت فراگیر با آرای کلیه شهروندان فلسطینی اعم از مسلمان،مسیحی و یهودی از طریق همه‌پرسی (رفراندوم) را به عنوان تنها راه‌حل مساله فلسطین مطرح فرموده‌اند یک واقعیت غیر قابل انکار است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رفسنجانی در نماز پرصلابت جمعه اظهار داشت:
وقتی می‌رسیم به دوران نازیها، دورانی که هیتلر روی یهودی‌ها فشار می‌آورد منحنی مهاجرت به فلسطین بسیار رشد می‌کند هیچکس در دنیا از ظلم‌هایی که (به فرض) هیتلر به یهودی‌ها و دیگران کرده خوشحال نیست، ما هیچ‌وقت درهیچ لحظه‌ای قبول نکردیم ظلم‌های هیتلر را. من چند وقت پیش با یکی از بزرگان کشور آلمان مباحثه می‌کردم، می‌گفتم شما را چه می‌شود که سر مسئله فلسطین این قدر به ما می‌تازید؟ آن آقا گفت که واقعیت این است، که ما آلمانی‌ها پیش یهودی‌ها شرمنده هستیم و وجدان ما شرمنده است یک جوری می‌خواهیم این وجدان خود را راضی بکنیم. گفتم، خوب بعداً پیش فلسطینی‌ها شرمنده نمی‌شوید؟ گفت چرا. گفت پس بدجوری داردی با وجدانتان بازی می‌کنید. یهودی‌ها را می‌توانید شما در آلمان هم پذیرایی کنید، هیچ جوابی نداشت آقای رفسنجانی در روز قدس سال 76 نیز اظهار داشت می‌گفتید آلمان ۶ میلیون یهودی را در کوره‌های آدم‌سوزی کشته بعد از جنگ آمدند دوباره آمار گرفتند معلوم شد دویست‌هزاریهودی کم شدند( که آن مرگ و میر در اثر تیفوس بوده). یعنی (ادعای) کشته‌های یهودی‌ها در زمان هیتلر حدود دویست‌هزار نفر بوده که آن هم در تبانی با صهیونیست‌ها جهت ایجاد جو و فضای مهاجرت به فلسطین بوده است.
یهودی‌ها مدعی هستند که در جریان جنگ جهانی دوم در کشورهای اروپایی توسط نازی‌ها و فاشیست‌ها قتل‌عام شش میلیون نفری ازآنان صورت گرفته درحالی که طبق آمارهای آن زمان کل یهودی‌های جهان حدود ۹ میلیون نفر بوده که در مورد دروغ بودن آن دلایل متقن ارایه شده و خواهد شد ولی باید گفت نه تنها این ادعا واقعیت ندارد بلکه کشتار یا هولوکاست واقعی کشتارهایی است که نسبت به ایرانی‌ها، فلسطینی‌ها وعراقی‌ها توسط یهودیان به شرح زیر صورت گرفته است.
هولوکاست واقعی
نه تنها هولوکاست مورد ادعای صهیونیست‌ها واقعیت ندارد بلکه هولوکاست واقعی قتل‌عام‌ها و آدم‌سوزی‌هایی است که توسط یهودیان در ادوار مختلف صورت گرفته که به ذکر نمونه‌هایی از آن به شرح زیر اکتفا می‌گردد:
۱- قتل‌عام ایرانیان در زمان خشیارشاه
۲- قتل‌عام مسیحی‌ها در یمن
3- قتل‌عام فلسطینی ها در صبرا و شتیلا

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات