وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه حملات شب گذشته در بمبئی را حملات تروریستی توصیف کرد. تزیپی لیونی در بیانیه ای اعلام کرد حملات تروریستی در بمبئی گواه دردناک دیگری است که نشان می دهد خطر تروریسم بزرگترین خطری است که اسرائیل و جامعه بین المللی را تهدید میکند یوسی لیوی سخنگوی وزارت خارجه به رادیو نظامی اسرائیل گفت در فهرستهایی که بیمارستانهای بمبئی داده اند اسمی از زخمی ها یا کشته های اسرائیلی دیده نمی شود اما از سرنوشت پنج تا پانزده اسرائیلی بی اطلاع هستیم و هنوز نتوانسته ایم با آنها تماس بگیریم از طرف دیگر رسانه ها اعلام کردند یک خاخام و همسرش در یکی از ساختمانهایی که در آنها تیراندازی ادامه دارد گرفتار شده اند در تیراندازیهای متقابل بین افراد مسلح و نیروهای دولتی در بمبئی که از شب گذشته آغاز شده است بیش از صد نفر کشته و صدها نفر دیگر زخمی شده اند.