تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۵  ، 
کد خبر : ۶۵۳۷۹
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امریکا در اوج استیصال دست به تحریم سپاه زد

اشاره: سپاه پاسداران با انتشار اطلاعیه‌ای فرا رسیدن 13 آبان سالروز رخدادهایی که هر یک سهم برجسته‌ای در شکل‌گیری و دوام انقلاب اسلامی ایران داشته بویژه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

 به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه در این اطلاعیه آمده است: تبعید امام بزرگوار و عظیم‌الشان در چنین روزی توسط رژیم فاسد پهلوی طلیعه راه طولانی مجاهدت و مقاومت ملت غیور و رشید ایران گردید که پرده‌ای از ثمرات آن در حماسه آفرینی‌ و مجاهدت جوانان برومند و به پا خاسته دانش‌اموز و دانشجویان پیرو خط امام در آبان 58 جلوه‌گر شد. امتداد شهادت سرخ دانش‌آموزان و دانشجویان شجاع و فداکار ایران زمین، فتح دلاورانه لانه جاسوسی شیطان بزرگ بود که با در هم شکستن هیمنه دشمن کینه‌جو سرفصل جدیدی از حرکت پرخروش ملت ایران را به نمایش گذاشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امام راحل با درک عمیق اقدام متهورانه دانشجویان پیرو خط امام در رسوا کردن شیطان بزرگ و حقیر ساختن آن در افکار عمومی جهان بویژه ملل تحت ستم با عبارت انقلابی بزرگتر از انقلاب بهمن 57 و انقلاب دوم نامیدن آن، این حرکت سلحشورانه را پاس داشت تا بدین وسیله ضمن حمایت از ا ین عمل انقلابی عزم و اراده ملت مبارز و هوشیار ایران را در مقابله با افزون خواهی‌های امریکا به رخ شیطان بزرگ بکشد.

در بخش دیگر این اطلاعیه با اشاره به شکست‌های متعدد و مفتضحانه امریکا در مسایل منطقه آمده است: هیئت حاکمه جنگ‌طلب امریکا که این روزها به سبب ناکامی‌ در تمامی اقدامات جنایتکارانه و شیطانی خود با وجود صرف هزینه‌های سرسام‌آور و از دست دادن اعتبار جهانی خود، در عصبانیت شدید به سر می‌برد، از انجایی‌که با تمامی دسیسه‌ها نتوانست مانع ادامه کار دانشمندان هسته‌ای ایران شود ودر خصوص بازداشتن ایران از ادامه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای با شکست مواجه شد به شکل یک جانبه و در اوج استیصال و ناامیدی دست به تحریم سپاه وتعدادی از شرکت‌ها و بانک‌های ایرانی زد تا مگر خشم شیطانی خود را کاهش دهد و مرهمی باشد بر زخم عمیقش.

سپاه پاسداران به عنوان نماد مقاومت پیروزمند ملت مؤمن و سرافراز ایران اسلامی که همیشه جانانه از نماد مقاومت خود حمایت کرده است با چنین اقدامات سخیفانه وغیرمشروع، از انجام وظایف خود باز نمی‌ماند و به همراه ملت حماسه‌‌آفرین ایران اسلامی با عزمی راسخ در مسیر ترسیم شده از سوی حضرت امام و مقام معظم رهبری برای پاسداشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی وحفظ استقلال و آزادی خود که مرهون خون‌های پاک جوانان برومند این کشور است ره می‌سپارد و با تقویت اتحاد ملی خود جهان اسلام را برای مقابله با رفتار جبارانه زورگویان و نجات ملل تحت ظلم به انسجام و وحدت اسلامی فرامی‌خواند.

در پایان اطلاعیه ضمن پرداختن به شرایط حساس کنونی و تعیین‌کننده بودن آن در خصوص فرجام بحث هسته‌ای و تهدیدات گاه و بی‌گاه دشمنان، به اهمیت حضور فعالین 13 آبان و مردم استکبار ستیز در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره شده است. دشمنان ایران اسلامی پیوسته اجرای نقشه‌ها و نیات پلیدشان را با چگونگی حضور مردم ایران در صحنه وابراز حمایت از نظام اسلامی سنجیده‌اند . روز مبارزه با ااستکبار جهانی امسال فرصتی دوباره و مغتنم برای مردم ایران بویژه نسل جوان است تا با حضور گسترده و با نشاط خود در حمایت از نظام و اموری همچون فن‌آوری هسته‌ای و محکوم ساختن جنایات آمریکا هر نوع توطئه شیطان بزرگ و اذنابش را خنثی و بی‌اثر کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات