تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۸۹ - ۰۷:۲۰  ، 
کد خبر : ۷۵۸۸۷

از ائتلاف آبادگران تا آبادگران جوان


حسن بیادی «جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی» را حرکتی خودجوش خواند که دولتی نیست و درباره آن گفت: جمعیت آبادگران جوان را می‌توان جزیی از جریان شکل گرفته از حماسه سوم تیر دانست که انتخاب احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور، جرقه‌ای روشن از این جریان مبارک است. عضو ائتلاف آبادگران شورای شهر در گفت‌وگو با ایسنا خبر داد نزدیک 500 نفر فرم عضویت پر کرده‌اند و تصریح کرد: آبادگران جوان به جای «دولت سایه»، «دولت یار» است. بیادی که در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران کاندیدای «ائتلاف آبادگران ایران اسلامی» بود به همران مهدی چمران و مسعود زریبافان از چهره‌های شاخص آبادگران به شمار می‌آیند که در جریان انتخابات ریاست جمهوری نهم از محمود احمدی‌نژاد حمایت کردند تا آنگونه که بیان می‌دارند یاد اسطوره‌هایی چون شهیدان رجایی و بهشتی را در عرصه سیاسی و اجرایی کشور زنده کنند.
وی نایب رئیس شورای شهر است و در انتخابات این شورا در اسفند 81 با کسب 103150 رأی نفر چهارم منتخبین شد. متولد 1336 در شهر ری است و کارشناسی ارشد صنایع ( مدیریت و بهره وری) دارد. حضور در وزارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، راه و ترابری و نیرو در سوابق اجرایی وی به چشم می‌خورد. بیادی در بهمن سال گذشته خبر داد آبادگران به زودی مانیفست و نامزد انتخاباتی خود را اعلام می‌کند اما در بهمن سال جاری به همراه چمران در مراسم تاسیس جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی شرکت کرد، جمعیتی که مراتب تشکیل آن به گفته بیادی چنین بود: « بعد از انتخابات، عده‌ای از جوانان متخصص که در ستادهای انتخاباتی آقای احمدی‌نژاد فعالیت می‌کردند با مراجعه به ما اظهار علاقه می کردند که بدون وابستگی به دولت می‌خواهند حرکتی منسجم با در جهت اهداف انتخابات نهم سامان دهند.»

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات