تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۹  ، 
کد خبر : ۸۱۷۸۹

نماینده نه، التماس چی!


«ما به جای نمایندگی ، التماس‌چی هستیم و کاسه گدایی از این وزارتخانه به آن وزارتخانه را برداشته‌ایم.» در روزهای اخیر یک نماینده مجلس خود را التماس‌چی خواند. علی‌زادسر چند روز پیش در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: در سه دوره نمایندگی مجلس به این مساله رسیده‌ام که نه تنها مجلس در راس امور قرار ندارد، بلکه با جایگاه قانونی آن که در قانون‌ اساسی تعیین شده است، فاصله زیادی دارد. وی دیروز هم رییس مجلس را خطاب قرار داد که چرا نهادهای مسئول به حوادث تروریستی در مناطق مرکزی و شرقی کشور توجهی نمی‌کنند. نماینده جیرفت در مجلس هفتم این اظهارات را در حالی بیان می‌کند که سابقه حضور در مجالس چهارم و پنجم را هم در کارنامه خود دارد. متولد 1335 جیرفت و عنبرآباد (کرمان) است. خارج فقه و اصول خوانده و دانشجوی زبان و ادبیات انگلیسی است. وی که در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عضویت دارد پیش از این مدیر کل سازمان‌ها و معاهدات معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و مشاور معاونت بین‌الملل بوده است، با این حال با اشاره به حضور خود در وزارت دادگستری برای دیدار با برخی از معاونت‌های قوه قضاییه و نحوه برخورد رییس دفتر این دو مقام قضایی از معطلی چند ساعته خود گلایه کرد و گفت: وقتی با یک نماینده مجلس این گونه رفتار می‌شود وای به حال مردم، وی پیشتر گفته بود: اولین گامی که به اعتقاد من دولت در راه ترمیم رابطه خود با مجلس باید بردارد، این است که در کمترین زمان ممکن پاسخ مکاتبات نمایندگان را بدهد. به اعتقاد بنده دولت آقای احمدی‌نژاد در این زمینه برای مجلسی‌ها کم گذاشته است و اولین راه ترمیم این فاصله اگر اتفاق افتاده، این است که رییس‌جمهور دستور دهد وزارتخانه‌ها در کمترین زمان ممکن پاسخ نمایندگان را چه مثبت و چه منفی ارسال کنند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات