تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۳  ، 
کد خبر : ۸۳۴۴۴
حامیان مردمی جبهه متحد اصولگرایان:

24 اسفند 1386 امتداد 22 بهمن 1357 است


حامیان مردمی جبهه متحد اصولگرایان در بیانیه‌ای 24 اسفند امسال را یکی از مقاطع حساس تاریخ کشور و در امتداد 22 بهمن سال 57 دانست.
به گزارش خبرگزاری فارس حامیان مردمی جبهه متحد اصولگرایان در این بیانیه با اشاره به اینکه 22 بهمن تجلی اراده و اقتدار ملتی است که به رهبری خمینی کبیر، بر تمامی کفر و بت‌پرستی تاختند، آورده است: یوم‌الله 22 بهمن سالروز آزادی ملتی است که قرن‌های متمادی بر دوشش، زنجیر استبداد و ظلم بود. کیست که نداند که رژیم‌های فاسد سلطنتی در طول تاریخ چند هزار ساله ملت ایران راه رشد و بالندگی این ملت پراستعداد و پرشور و شعور را با خودکامگی و یا وابستگی‌شان، بسته بودند.

این بیانیه در ادامه می‌‌افزاید: ملت ما خاطره تلخی از 2500 سال حاکمیت رژیم‌های سلطنتی در ایران عزیز دارد. جای جای ایران سربلند، پر است از زخم‌هایی که این سلاطین جائل، بر آن وارد کرده‌اند. از تمامی تاریخ ننگین سطنتی ایران، ننگ‌آورتر، بیش از 50 سال سطنت رژیم سفاک پهلوی بود. این رژیم سر تا پا فساد و وابسته توان نفس کشیدن را از ملت ما سلب کرده بود. در تمامی 57 سال سطنت رژیم پهلوی، ظلم، قتل و غارت مردم مظلوم ایران، سنت سلاطین و گماردگان این رژیم مغولی بود. ضربه‌ای که مغول‌ها بر ایران و ایرانیان وارد کردند، در مقابل ضربه مهلکی که این سطلنت تماما بی‌ریشه، بر پیکره ایران عزیز ما وارد کرد، چیز قابل تاملی نیست، ملت مظلوم و رنج کشیده ایران، در طول این 57 سال، چنان جاهلیتی را از وابستگان به آمریکا، اسرائیل و انگلیس مشاهده کرد که تاکنون نظیر آن را ندیده بود.

حامیان جبهه متحد اصولگرایان در ادامه بیانیه خود آورده‌اند: با یاری خداوند تبارک و تعالی، رهبری هوشمندانه خمینی کبیر و هوشیاری ملت، در چنین روزهایی، پای ملت ایران از زنجیر استبداد بدر آمد. ملتی که در طول تاریخ خود، حتی یک بار هم سرنوشت خود را تعیین نکرده بودند، پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هر سال با حضور بر سر صندوق‌های رای نمایندگان دلخواه خود را انتخاب می‌کنند، تا سرنوشت شان را تعیین کنند و رقم زنند. 22 بهمن یادآور این همه نعمات و برکات است. نعمت آزادی، استقلال، حاکمیت دین و تعیین سرنوشت را همه ایرانیان مدیون دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن‌اند.

این بیانیه افزوده است: 24 اسفند سال جاری هم یکی از مقاطع حساسی است که ملت ایران سرنوشت خود را با حضور بر سر صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان اصلح خود، تعیین می‌کنند. همان‌گونه که حضور در نهضت اسلامی یک حق و وظیفه بود، حضور در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی هم، یک حق و تکلیف بزرگ است.

در این بیانیه همچنین آمده است: ملت غیور ایران، دوشنبه بار دیگر و هم چون سال‌های گذشته، با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی تاریخی 22 بهمن، نشان خواهد داد که نه تنها از انقلاب شکوهمند اسلامی خود پشیمان نیست بلکه هر لحظه بر عشق و دلدادگی شان به این نهضت اسلامی و به نظام مقدس جمهوری اسلامی که خونبهای شهدای راه آزادی است، افزوده می‌گردد.

حامیان مردمی جبهه متحد اصولگرایان نیز ضمن اعلام آمادگی برای حضور در صفوف بهم پیوسته مردم مسلمان ایران، در راهپیمایی 22 بهمن، از یکایک غیرتمند ایران اسلامی، دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 24 اسفند، پاسخ محکمی به تهدیدات هر روزه ابرقدرت‌ها بدهند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات