تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۳  ، 
کد خبر : ۸۸۹۱۲
نماینده قم:

آیت‌الله مصباح یزدی موافق حمله به هاشمی نیست


علی بنایی نماینده قم در مجلس هفتم گفت: مسلما آقای مصباح‌ یزدی هم موافق برخوردهایی که در جلسات سخنرانی آقای هاشمی رفسنجانی صورت گرفت، نبودند. بنایی که در جلسه سخنرانی هاشمی رفسنجانی در قم حضور داشت، درباره اغتشاش در این مراسم به آفتاب گفت: اتفاق خاصی رخ نداد، یک عده اعتراضاتی داشتند که مردم اجازه ندادند جلسه را این عده بر هم زنند. البته آقای هاشمی رفسنجانی با منش و رفتار بزرگوارانه خود به مردم گفتند که اجازه دهند آنها اعتراضاتشان را مطرح کنند ولی مردم شعار حمایت از هاشمی رفسنجانی را سر دادند. نماینده قم با رد شایعات موجود درباره ارتباط این افراد با پژوهشکده امام خمینی که تحت مدیریت مصباح یزدی قرار دارد، گفت: این افراد سن و سالشان به شاگرد آقای مصباح بودن نمی‌خورد و مطمئن هستم آقای مصباح هم موافق چنین رفتارهایی نیستند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات