تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۶  ، 
کد خبر : ۸۸۹۹۶

هادی قابل: کروبی نیازی به تبلیغات برای انتخابات ندارد


ایلنا: عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی مقایسه نامه احمدی‌نژاد با نامه حضرت امام به گورباچف را اجحاف در حق امام دانست و گفت: مهدی کروبی با توجه سوابقی که در رابطه با حضرت امام (ره) داشته، به حق دفاع از امام را وظیفه خود دانسته و به جنتی اعتراض کرده است.
هادی قابل نامه حضرت امام (ره) به گورباچف را با نامه احمدی‌نژاد به بوش قابل مقایسه ندانست و گفت: آقای جنتی تصور کرده است که با این مقایسه احمدی‌نژاد را بزرگ کرده است، در حالی که ایشان به واقع امام (ره) را کوچک کرده و نامه حضرت امام (ره) را کم اهمیت جلوه داده است.
وی افزود: در جریان انتخابات مجلس هفتم، آقای مشکینی از تایید نمایندگان مجلس توسط حضرت امام زمان (عج) سخن گفت و متاسفانه بزرگنمایی‌ای که از آن زمان آغاز شده، در مورد رئیس جمهوری به اوج خود رسیده است. قابل اظهارات سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه نامه کروبی به جنتی تبلیغات انتخاباتی است را فرافکنی خواهد و گفت: سخنگوی شورای نگبهان چون پاسخی به سخنان کروبی ندارد، فرافکنی کرده است، مهدی کروبی کاندیدای خبرگان رهبری نیست، اگر هم باشد به دلیل شناختی که از وی در جامعه وجود دارد، نیازی به این گونه تبلیغات ندارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات