تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۳  ، 
کد خبر : ۸۹۳۱۸

یا اشباه الرجال و لارجال!


بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
این ، از سنت های الهی است که ظالمان و کافران و مشرکان را به دست خودشان و به دست مومنان ، خوار و ذلیل و ریشه کن می کند. سرنوشت کسانی که قدرت یاری رساندن به مظلومان و حمایت از مومنان را داشته باشند و از انجام این کار خودداری کنند نیز همین است .
همراهی کنندگان با ظالمان و کافران و مشرکان در انجام کارهای باطل و ظلم و فساد نیز مشمول همین سنت الهی هستند ، چه همراهی با زبان ، چه همراهی با قلم و حتی چه همراهی با خواست و اراده و تمنیات قلبی . این مجموعه ، در حوزه مستکبران قرار دارند و با در نظر گرفتن مراتب ، همگی آنها شریک جرم هستند و مشمول غضب الهی که به شکل های گوناگون دامنگیر آنان خواهد شد هستند.
این روزها در جنایاتی که صهیونیست ها علیه مردم لبنان و فلسطین مرتکب می شوند ، شاهد به اجرا در آمدن بخشهائی از این سنت الهی هستیم . جنایت قانا ، بزرگترین ضربه را به رژیم صهیونیستی و حامیان آن وارد کرد. مردم لبنان و حزب الله و حماس و جهاد فلسطین هرچه تلاش می کردند و هرقدر هزینه می کردند ، نمیتوانستند افکار عمومی جهان را اینگونه علیه صهیونیست ها و حامیان آشکار و پنهان آنها بشورانند. این ، یعنی آنها به دست خود ، چنین بلای بزرگی را بر سر خود آورده اند.
روی دیگر این سکه ، ضربات سهمگینی است که صهیونیستها در سه هفته گذشته در داخل فلسطین اشغالی از حزب الله لبنان متحمل شده اند.
در تاریخ 58 ساله رژیم صهیونیستی چنین صحنه هائی کاملا بی سابقه است . این رژیم ، در تمام عمرش فقط شاهد پیروزی بود و تصرف سرزمین های عربی و کشتار مسلمانان و گرفتن امتیازهای فراوان . حتی در جنگ رمضان که خط بارلو را مصری ها درهم شکستند و در صحرای سینا مقداری پیشروی کردند ، در نهایت صهیونیست ها امتیاز گرفتند و بزرگترین برد سیاسی تاریخ تاسیس رژیم پوشالی اسرائیل را که به رسمیت شناخته شدن توسط مهمترین کشور عربی یعنی مصر بود بدست آوردند و همین اقدام خائنانه انورسادات ، کمر نهضت فلسطین را در آن زمان شکست و راه را برای بی حیائی سران ارتجاع عرب ، که پشت پرده با صهیونیست ها نرد عشق می باختند ولی جرات به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را نداشتند ، باز کرد و کار به جائی رسید که حتی یاسر عرفات نیز این رژیم غاصب و جنایتکار را به رسمیت شناخت ، منشور فلسطین ، که مبارزه علیه صهیونیسم محور اصلی آن بود ، را تغییر داد و آرمان فلسطین را به عنوان پوشالی رئیس شهربانی غزه شدن فروخت .
امروز ، اما همه چیز برعکس است . مبارزان برآمده از دل انتفاضه فلسطین با شعارهای اسلامی در قالب حماس و جهاد فلسطین ، مردانه در برابر صهیونیست ها می ایستند و زن و مرد و پیر و جوان با فدا کردن خود ، عرصه را بر غاصبان تنگ کرده اند. حزب الله لبنان ، با ضربات سخت و سنگینی که با موشک ها و با نبرد جانانه اش در برابر تهاجمات زمینی ارتش صهیونیستی به این رژیم وارد می کند ، رژیم غاصب صهیونیستی را تا آستانه فروپاشی تعقیب کرده است ، اقدام بی سابقه ای که صهیونیست ها و حامیان آنها هرگز تصورش را هم نمی کردند اینهمه کشته و زخمی که از ارتش صهیونیستی برروی دست سران این رژیم مانده ، اینهمه تلفات در بخش تجهیزات جنگی و اینهمه آواره و کشته و زخمی در شهرهای صهیونیست نشین ، بهیچوجه در مخیله صهیونیست ها نمیگنجید.
این ، بلائی است که خدا به دست مومنان و بندگان ویژه خود بر سر جنایتکارترین موجودات روی زمین در این دوران آورده است . البته آنچه این روزها رخ داده ، آغاز اجرای سنت الهی است و آنچه در پی خواهد آمد ، دیدنی تر خواهد بود. آمریکا ، انگلیس ، سران ارتجاع عرب ، مفتی های درباری ، گروه های مدعی مبارزه با آمریکا و اسرائیل مانند القاعده و طالبان و تکفیری ها که این روزها با سکوت مطلق و بسیار پرمعنای خود چهره وابسته به استکبار خود را افشا کرده اند و قلم بدستان و تحلیل گران عربی و منطقه ای و حتی ایرانی که داده های غربی را نشخوار می کنند ، در نوبت هستند و روزگار سخت بی آبروئی خود را به زودی شاهد خواهند بود.
در این میان ، سران ارتجاع عرب که در برابر اصرار ملتهای خود مقاومت می کنند و بی تفاوت میمانند و با سکوت و یا حتی اظهارات حامیانه خود رژیم صهیونیستی را به جنایت بیشتر تشویق می کنند ، بیش از سایرین مجروم هستند. مبارک ، فرعون مصر که حاضر نیست سفیر رژیم صهیونیستی را از قاهره اخراج کند و با همین کار ساده ، همراهی خود را با ملت مصر نشان دهد ، آشکارا همدست صهیونیست های جنایتکار است . اظهارات او و سایر سران مرتجع عرب که وحشت آنها از رژیم صهیونیستی و وابستگی شان به آمریکا را نشان میدهد ، انسان را به یاد این جمله ناب و تاریخی و افشاگرانه مولای مجاهدان امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام میاندازد که خطاب به ترسوهای فراری از جهاد و سازشکاران بی ایمان زمان خود فرمود : یا اشباه الرجال ولارجال ! حلوم الاطفال و عقول ربات الحجال ، لوددت انی لم ارکم ولم اعرفکم معرفه والله جرت ندما واعقبت سدما. قاتلکم الله ، لقد ملاتم قلبی قیحا و شحنتم صدری غیظا و جرعتمونی نغب التهام انفاسا و افسدتم علی رایی بالعصیان و الخذلان ...
ای مردنمایان نامرد! و ای کودک صفتان بی خرد که اندیشه شما از اندیشه نوعروسان پرده نشین فراتر نمی رود ، ایکاش شما را هرگز نمیدیدم و نمیشناختم . به خدا سوگند که آشنائی با شما چیزی غیر از پشیمانی برای من نداشت که اندوهی غمبار سرانجام آن شد. خدا شما را بکشد که دلم از دست شما پرخون و سینه ام از خشم شما مالامال است . کاسه های غم را جرعه جرعه به من نوشاندید و با نافرمانی و ذلت پذیری ، تدبیر مرا تباه کردید...
امروز سران مرتجع عرب ، مصادیق بارز مخاطبان آن روز این جملات هستند. اینان ، در خاک و خون دست و پا زدن کودکان و زنان لبنانی را می بینند و دم برنمیآورند. اینان ، خطر صهیونیست های خون آشام برای کل جهان عرب و امت اسلامی را لمس می کنند و با سکوت مرگبار خود این جنایتکاران را به گستاخی بیشتر تشویق می کنند. سران مرتجع عرب عربده جوئی شیطان بزرگ و بی عملی سازمان ملل و سایر مجامع مدعی حقوق بشر را مشاهده می کنند و درعین حال زبونانه سخنانی به زبان میآورند که حتی از کودکان ترسو نیز چنین اظهاراتی بعید است .
روزگار این عناصر وابسته و خودفروخته و زبون ، قطعا به زودی از روزگار فرومایگانی که مشمول نفرین امیرالمومنین قرار گرفتند ، سیاه تر خواهد شد ، آنهم درست در زمانی که مقاومت نیروهای حزب الله ، این فرزندان رشید اسلام در لبنان ، صهیونیست های غاصب و حامیان مستکبر آنها را به خاک مذلت خواهد نشاند و عزت و شرف امت اسلامی را به اوج خواهد رساند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات