تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۷  ، 
کد خبر : ۹۵۷۸۰

نماینده همیشه آرام


«شما چند سال به عنوان منشی هئیت رئیسه کنار دست رئیس مجلس حضور داشتید، آیا در مجلس گذشته هم همین طور نسبت به نطق‌های قبل از دستور حساسیت نشان می‌دادید؟ » این اظهاراتی بود که رئیس مجلس هفتم در واکنش به تذکر نماینده همیشه آرامی که عضو هیات رئیسه مجلس ششم بود بیان داشت. اسماعیل جبارزاده روز گذشته از اظهارات غلامعلی حداد عادل درباره نامه احمدی‌نژاد به بوش انتقاد کرد و با استناد به ماده 107 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: «رئیس مجلس نمی‌تواند در نطق قبل از دستور خود موضع‌گیری حمایتی و یا عدم حمایتی از حوادث داشته باشد.» وی نماینده‌ای است که کمتر سخن می‌گوید اما هر بار که نطق می‌کند یا تذکر می‌دهد فضای مجلس و یا طرح‌ها و لوایح پیشنهادی در آن را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
جبارزاده سابقه 4 دوره نمایندگی مردم تبریز در مجالس چهارم، پنجم، ششم و هفتم را دارد. متولد 1339 شهر خوی است. این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، دکترای علوم آزمایشگاهی دارد و رئیس بیمارستان و عضو هیات علمی دانشگاه بوده است. در سوابق مدیریتی و اجرایی وی عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چشم می‌خورد. از نقطه نظر سیاسی به واسطه عضویت در شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در فراکسیون اقلیت مجلس هفتم حضور دارد. وی روز گذشته از رئیس مجلس خواست که همانند دیگر نمایندگان با گرفتن وقت، نطق پیش از دستور داشته باشد چرا که «نیازی به نطق حداد عادل و جانبداری از دولت نبود.» پاسخ حداد عادل هم این بود که «ما در مجلس ششم حضور داشتیم و شاهد بودیم که شما این حساسیت را نشان نمی‌دادید.»

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات