اسماعیل بقائی - صفحه 11

برچسب ها
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما هیچ امتیازی از ایالات متحده نمی‌خواهیم؛ ما صرفاً خواهان حقوق خود هستیم و می‌خواهیم حقوق‌مان احیا شود.
کد خبر: ۳۹۱۶۶۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۱

اسماعیل بقائی گفت: تبادل پیام‌ها از طریق واسطه پاکستانی براساس متن اولیه ۱۴ بندی ایران ادامه دارد/ نقطه نظرات آمریکایی‌ها را دریافت کردیم در حال بررسی است.
کد خبر: ۳۹۱۶۲۹    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۳۱